Je zal net je biertje hebben gekregen in dat kleine kissie...WOW sterk spul....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Was toevallig van de week op National Geographic een uitzending over deze zogenaamde Airport Intrusions (ging over LAX).
uhhh rijden of in die kl*te file op de A9? :?Zo en Phillie is ook thuis. Ik zag net Ronald rijden bij de windmolen in Heemskerk :wink:
Hopla, kleinste Sleur heeft geprobeerd met schoolgym door een muur te rennen. Muur heeft gewonnen, kleine Sleur een lekkere hersenschudding en sindsdien lekker misselijk.:? Maar vanavond wel naar de club alleen niet tot diep in de nacht.
![]()
Hopla, kleinste Sleur heeft geprobeerd met schoolgym door een muur te rennen. Muur heeft gewonnen, kleine Sleur een lekkere hersenschudding en sindsdien lekker misselijk.:? Maar vanavond wel naar de club alleen niet tot diep in de nacht.
![]()
uhhh rijden of in die kl*te file op de A9? :?
![]()
Yep, da's een feit. :? Al sinds hij kan kruipen.Het is wel een brokkenpiloot he die mini Sleur :-(
Yep, tenzij jij komt oppassen. :teacher: :lol:hee en nieuwe oplossing? met een hersenschudding naar de pub?![]()
17.35 uur bij de windmolen richting de rotonde... maar het kan ook iemand anders geweest zijn bedenk ik me nu![]()
En dat is vier op een rij... ik zeg bier :celebrate:
zo`n auto lust wel wat net als zijn baas?????????
die piloot kon wel hulp gebruiken bij het in parkeeren
enneeee minorsleur die heb vreeselijke pech dat die muur daar stond. VRIEND.
zie jullie wel vanavond of zijn er nog gevloogende op het veld
ik hoop dat dat het voor mijn wel gauw gaat lukken want als het goed is krijgt hij zaterdag over een week zijn maiden( als ik dit goed schrijf)