Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopla, kleinste Sleur heeft geprobeerd met schoolgym door een muur te rennen. Muur heeft gewonnen, kleine Sleur een lekkere hersenschudding en sindsdien lekker misselijk. :thumbsup: :? Maar vanavond wel naar de club alleen niet tot diep in de nacht. :D

Hopla, kleinste Sleur heeft geprobeerd met schoolgym door een muur te rennen. Muur heeft gewonnen, kleine Sleur een lekkere hersenschudding en sindsdien lekker misselijk. :thumbsup: :? Maar vanavond wel naar de club alleen niet tot diep in de nacht. :D

Het is wel een brokkenpiloot he die mini Sleur :-(

Da's niet zo mooi Sleur en minisleur :nooo: :teacher:
0.00 uur naar huis Sleur, kun je hem gelijk even wakker maken bij thuiskomst... en om 2.00 uur.... en om 4.00 uur... en om 6.00 uur :sleepy:

O ja, ook nog ff zaagjes gehaald in Heemskerk voor de zaagmachine op de pub, waren eindelijk eens binnen. Kunnen we de boel weer slopen :banana:

hee en nieuwe oplossing? met een hersenschudding naar de pub? :mrgreen:

zo`n auto lust wel wat net als zijn baas?????????:D
die piloot kon wel hulp gebruiken bij het in parkeeren ;)
enneeee minorsleur die heb vreeselijke pech dat die muur daar stond. VRIEND.:D
zie jullie wel vanavond of zijn er nog gevloogende op het veld

zo`n auto lust wel wat net als zijn baas?????????:D
die piloot kon wel hulp gebruiken bij het in parkeeren ;)
enneeee minorsleur die heb vreeselijke pech dat die muur daar stond. VRIEND.:D
zie jullie wel vanavond of zijn er nog gevloogende op het veld

Vliegen is voor werkelozen ;-)

Geen tijd meer voor :-)

ik hoop dat dat het voor mijn wel gauw gaat lukken want als het goed is krijgt hij zaterdag over een week zijn maiden( als ik dit goed schrijf)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back