Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er al iemand wakker?

Goeiemorgen

ja ik !! , ben helemaal brak , en moet lekker aan de bak , wat ben ik toch een zak ;)

lekker tuinieren , maar moet eerst even goed wakker worden , gaaaaap :yes:

wel lekker vliegweer , met weinig wind .

dus vliegers/praters omgeving zaandam : veel plezierrrrr ;)

Ja, ikke ook wakker. Ongeveer de hele nacht. 8O Gisteren al wat snotterig maar vannacht was het feest. Alles waar twee botten op elkaar komen deed zeer, gevoel alsof alle tanden en kiezen ontstoken waren en heerlijke hoofdpijn. :puppydogeyes:

Ja, ikke ook wakker. Ongeveer de hele nacht. 8O Gisteren al wat snotterig maar vannacht was het feest. Alles waar twee botten op elkaar komen deed zeer, gevoel alsof alle tanden en kiezen ontstoken waren en heerlijke hoofdpijn. :puppydogeyes:

:cry: Dat klinkt als de griep

Misschien dat mister HPI racing een gefundeerde mening heeft ;)
shit man, HPI heb wel hele mooie bakken op de website staan hoor. Maar die BUllet is wel erg leuk :)
Ja hoor, dat heb ik. :yes: HPI maakt mooie en degelijke offroad auto's. De Bullet ST Flux is zeker een heel degelijke kar waar je, als het moet, ook makkelijk aan kunt sleutelen. De 1:10 is een mooi maatje, net iets groter dan de Mini E-Revo en handzamer dan een Savage of gewone Revo. Qua opzet gelijk aan de oude MT2. Je kunt alles perfect afstellen en hop-ups heb je eigenlijk niet nodig. Het enige dat ik bij veel elektro karretjes een nadeel vind, is dat er een koelpropellor op de regelaar zit. Hoe lang denk je dat dat heel blijft in zand en water? :? Ander nadeel is de levering van onderdelen van HPI. In het verleden was alles wel te krijgen maar duurde soms weken voordat het in huis was. Gelukkig kun je alles net zo snel/traag krijgen via eBay maar voor aanmerkelijk minder geld. 8)

Kijk ook even bij Traxxas, die verdingen hier in Nederland zeker HPI omdat die wel beter onderdelen kunnen leveren. :yes: De tegenhanger van de Bullet ST Flux is de E-Maxx Brushless (1:8) en de Stampede 4x4 VXL (1:10).

:cry: Dat klinkt als de griep

:yes:

Begin mij langzaam aan ook zo te voelen :( Even doorzetten nog.. mag... nu... niet... ziek... worden...

Veel vliegplezier iedereen die gaat fladderen vandaag. Ik ga vandaag maar eens op verjaarsvisite bij mijn zus..

Siggy heeft de prioriteiten bijgesteld :-)
First things first ;-)
Je gaat werken? 8O :mrgreen: ;)

Ik ben blij dat ik niet mee gegaan ben naar de Intermodellbau:
Ben vandaag naar Dortmund geweest. Vorig jaar was een teleurstelling, wel dit jaar is gewoon om te wenen. Aeromodelisme is gewoon een flop geworden, zelf in de betere speelgoedzaak kan men tegenwoordig mooiere modellen aanschouwen. Vorig jaar was slechts een kleine hal aan aeromodelisme meer gewijd, dit jaar dezelfde hal maar nog eens voor 40 % ingenomen door auto-modelisme. Er zijn nog enkele mooie modellen tentoongesteld maar deze zijn niet de moeite voor de verplaatsing. Zelf de grote merken komen met niets nieuw opdagen.Qua verkoop geen enkel deftig model meer, enkel nog EPP prullen en goedkope pockethelikopters. Na twee uur reeds de terugweg naar huis aangevangen. Voor de rest: onderdelen, motors, etc. niets, nada en als men al iets vindt dan zijn dit zeker geen beursprijzen. Voor deze schertsvertoning moet men dan nog eens 11 Euro inkom en 6 Euro parking betalen. Neen, Dortmund, voor mij nooit meer! Tien minuten surfen op internet levert interessantere informatie op.

goede morgen drinkebroes allemaal weer gezond op:p ,op een na, sleur beterschap:(. ik helaas niet vaar het veld op even te kijken ben de heledag aan die k.. tuin:mad: om de boel effe op te knappen misschien kom ik morgen wel even om jullie weer te pesten:yes:

goede morgen drinkebroes allemaal weer gezond op:p ,op een na, sleur beterschap:(. ik helaas niet vaar het veld op even te kijken ben de heledag aan die k.. tuin:mad: om de boel effe op te knappen misschien kom ik morgen wel even om jullie weer te pesten:yes:

ik ook , net terug van hornybach , weer een lading zand en nog wat zooi
dus ga nu aan de slag :)
Mogguh allen.
Ik ga morgen even vliegen, vandaag andere bezigheden ;-)

goed bezig , ff een dagje niet naar het veld kan heels geen kwaad , er is meer dan veldhangen alleen :yes: ;)

ik ga ook morgen even vliegen , max 2 uurtjes en dan vlug weer terug , want de tuin ga ik anders niet afkrijgen .

Andere bezigheden kunnen helaas niet doorgaan omdat niet iedereen op Zaterdag werkt ¿? ;-)

Dus toch maar even vliegen rond 13.00 uur ;-)

Eventjes een afbeeldinkie van de Pawnee bij mij op zolder:

piper_pawnee.JPG

Erg gaaf ding om te zien..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back