Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eh Junk? Je weet wel dat die King Kobra geleverd wordt via een grote doos vol met hout en een tekening? Zelfs de lijm moet je zelf nog aanschaffen.

Leuk bouw projectje dus.. ;-)

Eh Junk? Je weet wel dat die King Kobra geleverd wordt via een grote doos vol met hout en een tekening? Zelfs de lijm moet je zelf nog aanschaffen.

Leuk bouw projectje dus.. ;-)

dat gaat hem niet worden dan he !!

je hebt ze toch wel arf hoop ik?

ik wil hem gewoon met vast landinggestel .
heeft hij wel richtingroer ?

*Zoeken gaat *
*bijvoorkeur gebruikt dan * ;)

Vast landingsgestel: Check
Stuurbaar rudder: Check

ARF: Uncheck.
2e hands: vast wel ;)

Succes.

Ik ga m'n nestje opzoeken.. raar weekend geweest. Hele goede vriendin van mij is bij d'r vriend vandaan na 7,5 jaar samen zijn..
Daarnaast ook nog steeds last van koppijn, snotterig en veel gehoest.. Hopelijk trekt t snel weer weg allemaal..

wat is nu weer arf:sad: ? weer iets wat ik niet weet je leert steeds meer op dit forum:p:p
Almost Ready to Fly. :teacher: ;) Zo'n model/bouwdoos waarbij de romp, staart en vleugels al geplakt en voorzien van folie zijn. Met wat plakwerk en de techniek erin knutselen ben je in een paar uurtjes tot avondjes klaar.

Dinsdag niet naar de club. Weer het tweemaandelijkse Poker Event op kantoor. 8O 8)

@junkie: Kijk eens naar een Sebart Wind S 110. Nieuw als ARF voor €329. Is ook een nitro conversiekit voor. Mooie F3A vlieger met onwijs goede vliegeigenschappen. :yes:

Hmmmmm lekker gevlogen de hele avond vandaag. KWam een gast met een baja op het veld, dat was ook wel lachen :) Aardige snuiter,maar geen lid helaas. Filmpjes gemaakt hij rondcrost, wel te gek hoor zo'n baja.

Ook lekker gevlogen vandaag. Einde van de middag richting A'dam. Familie bezoekje. Even een wandelingetje in het Amstelpark. Natuurijk de Quadcopter mee. Neefje van me met zijn telelens FF wat foto's geschoten. Ook een filmpje gemaakt. Zit nu in de upload.

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou niet alleen met de quadcopter, maar met alles dat vliegt. :D

Mijn neefje was over gekomen vanuit Hong Kong waar hij woont en werkt. Had de verhalen gehoort en wou hem graag even zien vliegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back