Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@junkie: Kijk eens naar een Sebart Wind S 110. Nieuw als ARF voor €329. Is ook een nitro conversiekit voor. Mooie F3A vlieger met onwijs goede vliegeigenschappen. :yes:

ik zal hem ff googlen ;)

zoo, net 10 minuten wakker , en aan de koffie , ik doe het ff rustig an op de maandag hoor !
gelukkig zit er geen baas op me te wachten :p
zo floor naar school brengen en dan maar es richting mijn job ;)

ps ; goedemorgen :yes:

Zooo, een stem als wijlen Barry White, pruttelend ademhalem als een echte koffiezetter en stromend water over de bovenlip. Maar verder voel ik me prima. :) :nooo: Nog even twee dagen wat moetjes en dan maar weekend houden. Wordt redelijk weer. :zon: 8)

Goedemorgen allemaal,

Ga vandaag een dagje op een beurs staan in Maarssen.
Met dat mooie weer zal het niet echt druk worden.

Hier het filmpje van gisten in het Amstelpark

Laatst bewerkt door een moderator:
Mogge..

@3DFresh: Leuk filmpje, maar ik mis nog steeds een video goggle op je snuit.

Eerdaags maar eens afspreken met freijn om mijn FPV setje te controleren.. Krijg wel weer de kriebels als ik dit zie.. :)

aloa, Weekend was weer lekker.word er nog gevliegt morgen avond?
ben wel van plan even te knallen, nog meer animo? heb een gooi meid nodig. paps moet werken dus kan niet gooien(voor de stinker).

hoor het wel, ciao ciao(gaat een katapult ontwerpen zodat je hoeft te gooien:p

aloa, Weekend was weer lekker.word er nog gevliegt morgen avond?
ben wel van plan even te knallen, nog meer animo? heb een gooi meid nodig. paps moet werken dus kan niet gooien(voor de stinker).

hoor het wel, ciao ciao(gaat een katapult ontwerpen zodat je hoeft te gooien:p

Ik ga met grote kissie's gooien, maar dondedagavond kunnen we samen wel ff stinkeren...

die nieuwe tijden zijn echt ruk:s.

donderdag mag je overdag niet(alleen savonds) en wil je vrijdag, dan mag je alleen overdag.

Das mooi kutjepikandijvie:s
Uh, daar heb je zelf over meegestemd op de ALV. :? Misschien dat jouw planning verkeerd is. Ga je toch op vrijdagavond lopen? :lol: ;)

Uh, daar heb je zelf over meegestemd op de ALV. :? Misschien dat jouw planning verkeerd is. Ga je toch op vrijdagavond lopen? :lol: ;)

ik was toen tegen, maar meeste stemmen gelden he. maarja t is niet anders. bepaal gewoon me eigen vliegtijden;):P

Ja, heb geen zin om af te zeggen. vind ik nie zo leuk. en beetje hardlopen is ook wel lekker. misschien even cashen onderweg.

LOLROTFBBQ :rolling: Eerst wil iedereen brandstofvliegen op vrijdag, dan wordt er gestemd op de ledenvergadering (unaniem was iedereen het er mee eens :yes:), is het er door en dan is het weer niet goed :hammer:
Donderdagavond brandstofvliegen heeft te maken met de clubavond, zullen we die anders ook maar gelijk verplaatsen naar de vrijdag... of gaan we weer lekker brandstofvliegen op donderdag, ik stem voor :teacher:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back