Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm.. had mijn dag anders voorgesteld.. Sta nu voor de klas, omdat er iemand ziek is.. :(

Zit een cursist steeds, heel onsmakelijk zijn snot boven te halen.. bah!

*need some coffee!!*

Freesmachine vraagje:

Weet iemand wat er gebruikt wordt voor freesjes (welke maat en waar die te koop zijn). En wat wordt er gebruikt om te voorkomen dat de frees vol loopt met depron (en hierdoor breekt of de plaat vernaggeld)

Dit is even een vraag namens een collega van mij

p.s. ga eens een weekendje mee naar Dld

[edit]
je zit toch geen fimpjes te kijken tijdens werktijd toch???
Om nou alleen voor misschien een Monsun BO-209 in bigscale te kijken helemaal naar Duitsersland te gaan.... :nooo:

En ja, kijken tijdens werktijd. Hier kan dat gewoon. Interwbsende en bloggende mensen schijnen productiever te zijn. :teacher:

Freesmachine vraagje:

Weet iemand wat er gebruikt wordt voor freesjes (welke maat en waar die te koop zijn). En wat wordt er gebruikt om te voorkomen dat de frees vol loopt met depron (en hierdoor breekt of de plaat vernaggeld)

Dit is even een vraag namens een collega van mij

ik weet de details niet maar neem een lekkere kleine frees. 3 mm? hoge spoed, hoog toerental.

Lijkt me sterk dat ie volloopt, maar als je daar bang voor bent spuitje toch met lucht?

je moet de plaat zien vast the houden.. vacuum? zodat ie niet omhoog komt als die frees er doorheen jaagt..

Laatst bewerkt:
Junkie loopt weer gevaarlijk te doen... :? 8O

EMOK%20Picdump%20185_053.jpg

*kwijl kwijl*

*zucht* :?

dat ding heeft nog remmen ook :eek:

Hier nog zo'n sukkel 8O

sf42-gevaarlijke%20constructie.jpg

Junkie loopt weer gevaarlijk te doen... :? 8O

EMOK%20Picdump%20185_053.jpg

tja , dat soort manoeuvres komen wel een voor , ikke ook ja :yes:

zoooo, ook weer thuis , kon gelijk aanschuiven , pffff ,junkie maakt steeds langere buffel dagen , heb het erg druk , en de klus moet af voor de tapijt mannen komen .

dus geen atv gedoe voor mij , pas zaterdag of zondag effekes vliegen :yes:

vanavond lekker vroeg da mand in :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmmmm, verslavend zo'n autoracespelletje... :? ;) Ziet er wel erg mooi uit en rijdt heerlijk met mijn antieke Logitech Formula Force EX stuurtje (de enige antieke die nog wel werkt op Windows 7 en PS3 8O). Gelijk maar even mijn "instap modelletje" wat gepimpt en nu op de maximale tuning.

Zelfs parkeren van je bolide gaat kinderlijk eenvoudig... :oops: ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back