Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
waar kan ik me inschrijven? Vanavond twee partijtjes gespeeld, buy-in €50,00, eerste ronde 2e geworden en tweede ronde 1e.Cashen..... :d 8)
Om nou alleen voor misschien een Monsun BO-209 in bigscale te kijken helemaal naar Duitsersland te gaan.... :nooo:p.s. ga eens een weekendje mee naar Dld
[edit]
je zit toch geen fimpjes te kijken tijdens werktijd toch???
Freesmachine vraagje:
Weet iemand wat er gebruikt wordt voor freesjes (welke maat en waar die te koop zijn). En wat wordt er gebruikt om te voorkomen dat de frees vol loopt met depron (en hierdoor breekt of de plaat vernaggeld)
Dit is even een vraag namens een collega van mij
Wat een hoax. Er is geen piloot die voor de grap boven de oceaan een rondje gaat cirkelen om een GPS log te maken. :nooo: Die piloot zal direct teruggefloten worden door de luchtverkeersleiding.
Hier nog zo'n sukkel 8O
![]()
Junkie loopt weer gevaarlijk te doen... :? 8O
![]()
Jongetjes wat is een knappe lader voor kort geld,zat zelf te denken aan deze Hyperion EOS 0720i NET3 AD, 1S-7S, max 20A, 150W DC and 90W AC i [HP-EOS0720iNET3-ADEU] : HobbyManiac.Com, Heeft passie voor uw hobby! is dat wat?
Een lader van 150W op een aparte 12V voeding is goed tot 4S LiPo's. Als je grotere capaciteiten dan zo'n 3000mAh op 4S wilt gaan doen, dan moet je al snel minimaal 250W laadvermogen hebben. En die 90W op 220V is te weinig.Jongetjes wat is een knappe lader voor kort geld,zat zelf te denken aan deze Hyperion EOS 0720i NET3 AD, 1S-7S, max 20A, 150W DC and 90W AC i [HP-EOS0720iNET3-ADEU] : HobbyManiac.Com, Heeft passie voor uw hobby! is dat wat?