Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke sleur bedankt ik ben dinsdag weer op de club van het weekend even naar apenland heeeee ameland kom dinsdag terug zie je dan wel hoop ik

Vanavond herexamen van Kris met zijn crashmato. Ik ga filmen, is toch een heel belangrijk moment in je leven;)

pieter is kris ook wel op deze site ik had hem wat gegeven maar ik wil het nog even terug ik ben wat vergeten te copyeren . weet niet of je een 06 heb ? dat kan ik hem vragen of hij even meenemt maar het veld vanavond .
kom ik het daar ophalen, weet alleen niet hoe laat hij daar is . hoor wel .

Vanavond vliegen wordt toch wat lastig. Maar morgen een middagje ATV vliegen lijkt me wel wat. Rond 12:00u auf das feld? Ik neem de generator wel even mee.

Vanavond vliegen wordt toch wat lastig. Maar morgen een middagje ATV vliegen lijkt me wel wat. Rond 12:00u auf das feld? Ik neem de generator wel even mee.
Ikke ook. Morgen goede vrije dag. :thumbsup: 's Avonds vreten bij de Japanner in Alkmaar dus wel bijtijds weg. :?

ik zal er zijn maar niet om 12 uur :)
Tsja, dat heb je met verschoven we(r)ktijden. ;)

Gaan we vanavond alle Krissiesch nerveus maken of gaan we bij Zwaansmeer watervliegen (of waait het nu te hard in het open veld?).

Even buiten gekeken naar de bomen verderop, die gaan best wel heen en weer :yes: Ik zeg: geen watervliegweer :cry:

helaas , er zijn ook nog mensen die best veel werken , morgen nog druk met werken met 3 man , dus dan kan ik er niet tussen uit knijpen ;)
bovendien moet de boel klaar zijn voor woensdag .

vibrogym is ook nog niet klaar , daar heb ik 's avonds de fut niet voor .
dus zaterdag de vibro maken , zondag eventjes vliegen aangezien ik floor bij me heb .

wellicht maandag even vliegen dan is het verplicht vrij zijn , weet alleen niet of er dan ook stinkie gevlogen mag worden , is toch een feestdag ?

Ik was ff op het veld kijken bij het vliegen, maar had de kop vol snot dus ben daarna naar huis gegaan......:nooo:
Ben ook nogal druk met de laatste voorbereidingen voor de bruiloft zaterdag as, dus vandaag ook geen tijd helaas...

Ik was ff op het veld kijken bij het vliegen, maar had de kop vol snot dus ben daarna naar huis gegaan......:nooo:
Ben ook nogal druk met de laatste voorbereidingen voor de bruiloft zaterdag as, dus vandaag ook geen tijd helaas...

ik heb ook een virusje schat ik in , floor was ook de hele week flink verkouden , dat verklaard ook waarom ik me zo verrot voel , wil steeds om 21;00u mijn nest in :???:

v/h weekend lekker rustig an niets doen :yes:

Heb ik aan lope legge denken maar wil geen aparte voeding meer, word gewoon een thuis /werkbank lader vereiste is dus 220V
Juist thuis een dikke (24V) voeding om snel te kunnen laden (betonnen bunker is een must ;)). Voeding uit huidige servers leveren 38A aan 12V (460W max). Heb er een stel overgehouden omdat die verkeerd geleverd waren. 8)

ik heb ook een virusje schat ik in , floor was ook de hele week flink verkouden , dat verklaard ook waarom ik me zo verrot voel , wil steeds om 21;00u mijn nest in :???:

v/h weekend lekker rustig an niets doen :yes:
Heb het nu aardig erop zitten. Nog een beetje snotterig en wat kuch. Maar we hebben het alle vier weer gehad. Best sociaal, zo'n virusje. :nooo: :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back