Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ja, tattoo Bob de Baja was ook weer op het veld en beeft zijn Baja nog even gestart.

Toch was mijn Baja ook wel gaaf :yes: (alhoewel... op de foto was hij nog van Siggy :thumbsup:)

bajalast001.jpg

@Phil: Valt wel mee hoor met dat gat in de hand. Altijd al een setje willen hebben en nu deed zich een mooie gelegenheid aan, om ook eens een paar setjes uit te proberen voordat je het koopt.

Uiteindelijk naar huis gegaan met mooi spul :-).

komt er bij mij niet in , geen geduld voor , en waarschijnlijk ben ik ook klaar met depronnes ;)

* Praat jullie vrouw ook zoveel als je thuis komt ?

Pffffff... :-(

ja , ben ook naar zolder gevlucht net :yes:

Koninginnedag, zonder tussen-n want we hebben maar één Koningin (ook al is de Koningin meervoud 8O).

Ik was gewoon vliegen vandaag. Maar de lawaaifiguren die zonodig op vrijdagmiddag plofstof wilden vliegen laten het, ondanks zelfs een enkele uitspraak, finaal afweten. :? Dus ja, het is maar wat je goedpraten noemt. ;)

Wij bonussen, jij klagen over gaarheid en gezinsdrama's. ;) Ieder zijn hobby. :lol:

Was heerlijk op het veld. 26 Graden en een lekkere windkracht 3. Levend verbranden zonder dat je het merkt en ideaal om makkelijk te landen. 8) Maar prima zo met 3 vliegers op elektro, heerlijk rustig. :thumbsup:

Oh ja, tattoo Bob de Baja was ook weer op het veld en beeft zijn Baja nog even gestart.

pfff , geen tijd voor gevlieg , dus van mij mag die vrijdagmiddag stinkstof vliegdag weer ingetrokken worden ;)

en geen gezinsdrama hier hoor , maris en floor gaan ieder jaar met zijn 2'tjes een paar dagen op een boeren camping staan tussen de koeien , dat is niets voor mij .
zij genieten daar net zo van als wij als een stel mongolen op het veld staan met onze vliegtuigjes :yes:

ZOO000ooooo , lekker chillen en genieten van de vrijheid :yes:

Ik ga morgen even lekker met mijn Baja door de landerijen van Cor knallen denk ik :-)
Kom jij filmen Pieter Bas ?
Leuk voor op het forum ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back