Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het even kon dan, bleef ik nog een nacht bij jou
dan zou ik zeggen dat ik op je wacht
en dat de toekomst naar ons lacht
dan zou ik zeggen voor de zoveelste keer,
ik wil geen ander nooit meer

Oei ,junkie heeft best een flinke jetser van een kist gekocht:cool:
Was weer erg gezellig bij rob !
En nog een mooi 10cc 2tact blok en nog een berg zooi :yes:

Straks wat picca"s
Nu lekker met een pintje op de pont:)

Grtz junk

zo , dit kisje is het geworden !

ik zei toch dat ik een grote vibrogym zocht , nou ,die hangt gewoon aan het plafond bij mijn favoriete toko :yes: , uiteraard voor een leuke prijs .

de kist is gebouwd door wijlen Henk van Velthuijsen , beetje zo'n zelfde kist die eric 3D heeft .
compleet met servo's , dik saito 20cc blok (dit moet ik nog ff checken ).
zou moeten kunnen landen op het huidige veld , maar wellicht wacht ik ermee tot het volgende langere veld .

maris en floor vinden hem best mooi , net ff de vlieger opgepoetst met floor , lag best een laag stof op .

vntm , en lekker in da tuin aan de bier verder gaat ;)

picca's

vlieger003.jpg

vlieger006.jpg

vlieger009.jpg

vlieger010.jpg

vlieger011.jpg

vlieger012.jpg

vlieger014.jpg

vlieger013.jpg

vlieger016.jpg

en nog een lekker vers 10 cc blok van de lekkere dingen bakker :p

vlieger018.jpg

Mooie kist Junkie :yes: maar hoe zit de uitlaat nou, zit die onder de neus ofzo? En dat klepje met dat elastiekje, waar dient dat voor?
Het blok is zeker met elektronische ontsteking omdat er euroloodvrij opstaat :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Zo net weer terug van DAS feld,ben gaar maar nie van het vliegen.
Was weer een top dag me maat co was er ook weer eens en me maat siggy ooknatuurlij,en me maat rob,en me maat ragger,en me maat ronald etc etc.
Ik heeft weer een hoop legge lope ouwehoeren over van alles en niks.
Lekker gevliegt ook nog daarbij,me eerste meskant pogingen gedaan,ik ben een tevreden mens.

@junkie: Mooie vliegert. :yes: :thumbsup: Ga je wel plezier aan beleven. 8) Moet nog wel een rookpomp in hè? Beetje je sporen nalaten in de lucht is leuk. ;)

@Phils: Bij nagenoeg alle F3A vliegers zit de uitlaat in de romp. Uitsteeksels aan één kant zorgen voor krom vliegen, dat wil je niet met F3A. :nooo: ;)

Mooie kist Junkie :yes: maar hoe zit de uitlaat nou, zit die onder de neus ofzo? En dat klepje met dat elastiekje, waar dient dat voor?
Het blok is zeker met elektronische ontsteking omdat er euroloodvrij opstaat :thumbsup:

uitlaat zit inwendig , met een stuk pijp naar buiten .
nee ,het is nog wel nitro , euro loodvrij is een geintje .

dat klepje is een afdek klepje voor de vleugelbevestiging , zit met elasiek vast , en zo blijft het klepje mooi dicht

span is 194 cm ! , maris keek haar ogen uit toen ik de kamer in kwam wandelen :eek:

Yep die ook.

Junkie gave kist,doe je niks meer mee he,kost dat?

gaat niet weg ;) de prijs durf ik niet te noemen , was netjes te noemen :p

het 10cc blok gaat op de vibrogym , i need more power :yes:

morgen nog even met het 8,5cc blok vliegen , heb geen zin om het straks om te zetten .
verder gaat de imagine mee , en weet ik veel wat nog meer .

morgen zonnebrand mee ,en ga de hele dag op dat suffe veld vertoeven.

of gaat er morgen niemand ? ,want anders ga ik knutselen aan mijn vliegers :yes:

Laatst bewerkt:
@junkie: Mooie vliegert. :yes: :thumbsup: Ga je wel plezier aan beleven. 8) Moet nog wel een rookpomp in hè? Beetje je sporen nalaten in de lucht is leuk. ;)

@Phils: Bij nagenoeg alle F3A vliegers zit de uitlaat in de romp. Uitsteeksels aan één kant zorgen voor krom vliegen, dat wil je niet met F3A. :nooo: ;)

precies ;)

rookpomp klink goed :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back