Sleurhutje
Forum veteraan
@Pieter Bass: Je hebt weer een klusje. Dat heb je met slechte bedrading (of volk uit Tuigdorp). :? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mag nie vliegen van me meissie vandaag.
*Nog een bakkie doet en dan naar het veld gaat.
Nope, staat ook niet op de legale versie. Er ontbreken veel recente wegen en paden. Hopelijk voor de zomer nog een nieuwe versie anders ga ik naar Oostenrijk op verkansie.@ Sleur: Staat op de Fietskaart dit pad aangegeven? N52 30.223 E4 45.613
Ik wil ook de fietskaart kopen dus had een happydecracky gedownload om te proberen. Nu zie ik dat pad helemaal niet staan, terwijl hij op mijn legale Topomap Benelux wel zichtbaar is. (maar deze vind ik weer onduidelijk qua kleuren en deze zijn niet aan te passen). Dus dit wil ik eerst zeker weten voordat ik weer geld uitgeef aan een andere![]()
PSN komt op zijn vroegst dinsdag pas online. De kans dat er dan mega-updates voor de PS3 nodig zijn en een overload bij PSN veroorzaken is groot. Dankzij die kleutertjes van 30 jaar die bij hun moeder in de kelder wonen en aan willen tonen dan hun eco-systeem niet deugt hebben het paasweekend voor 75 miljoen gebruikers aardig verpest. Hun acties werken averechts en enige sympathie voor die kneusjes is nu heel ver te zoeken. :evil: Maar NFS S2U steent echt wel.@Sleur: NFS2 is wel een vette game zeg.. Wel hele andere soort gameplay dan GT5. Nu nog hopen dat het PSnetwerk snel weer online komt.. kunnen we samen een x racen![]()
Foto's of het is niet gebeurd. :teacher:Vreugde puntje aan de horizon!!!
Zojuist mijn eerste creatie gemaakt met de airbrush en een depron vlieger. Niets bijzonders, even de techniek geprobeerd onder handen te krijgen.
Nadat ik de acrylverf wat meer verdund had, ging het stukken beter.
Al die kaartenmelkers teren dik drie jaar op een recente kaart. De OnRoute Wandelkaart is van 2009. Sindsdien twee kleine updates geweest en nu gewoon niets. Zelfs wegen waarvan de aanleg al een paar jaar bekend was en routes die door velen zijn gemeld, staan er nog niet bij. Luie varkens zijn het gewoon.Thanks Sleur, dan wacht ik er nog ff meeP.S. dat pad is niet recent aangelegd... vroeger speelde ik daar altijd soldaatje en toen lag dat pas er ook al
![]()
zo , lekker druk hier ? , iedereen met paasfeest ?
druk weer alle vliegers rtf te krijgen , vibrogym verloor tijdens de landing een wiel , daardoor greep het gestel in de grond en klak ,eraf
de imagine laat ik even met rust , is best een hoop werk , als het een verzekerings kwestie was , was hij total loss
wauw , de zomer is weer begonnen , lekker kleurtje gekregen op ons prive strand
filmpie in da upload ..
*rustig verder knutselt *
Zooo was weer super vandaag
Perfect filmpje met jochem meijerhihaaa
Weer relaxt genoten vandaag was gezellig op da veld
tot dinsdagaavond?
greetz![]()