Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
14sejwl.jpg

9fxyqg.jpg

Is het geen schatje,nog maar ff niet mee vliegen,na een minuutje stickbangen werd de ubec al warm ff wachten op ding dong hong kong

Zooo ,toch ff lekker gevlogenierd, lekker windje erbij,was gezelllie, nog even afgepilst bij de club ,was ook gezelli!

Nu ben ik bij de griek beland, ff lekker bikken!

Vermaak mij prima :yes:

Toedeloe, hips ;)

En v/d week gaan de druppeltjes weer vallen en dan gaat Junkie weer helegaar depressief lopen legge wezen :yes: Wij drinken ons verdriet wel weg in den Drossel, evenals die andere kansloze mensen

ik hou juist van regen , word ook wel weer eens tijd :yes:

pfff , jij bent gewoon bang je gezinnetje te verliezen , dus gaat de brave huisvader uithangen , net als die andere verstrooide professor sleur .
jullie praten alleen nog in geokletsen en bonussen , en hebben helemaal niets met vliegen meer , maar dat is toch prima , sommige komen en de andere gaan weer weg :bye: daaaag daaag :yes:

zooo , weer voldaan volgevroten en weer braaf thuis , morgen ff 4 uur werken , en dan lekker ff varkanzie .

ff geen gevlieg , ben vlieg gaar en mijn brandstof is op ;)
ga weer vliegen als mijn dikke vette xtra klaar is :p

Corby , mooie vlieger heb je daar !:yes: wat moet je nog met mijn imagine , dat is vrijwel zo'n zelfde kist .

*koffie drinken gaat *

Laatst bewerkt:
FF het maaiveld om de boom heen ophogen;)

Boom is er al lang al uit man.. maare thnx :)

@Airbrushers... Damn! Zojuist achtergekomen wat je moet doen als je de spuit te lang met verfresten laat staan..

*bakje water maakt om de gehele spuit in te laten weken*

Lekker bezig geweest vandaag.Televee gekocht en in werking gesteld.Ook het audiogedeelte werkt.Grappig dat interneppen op je televee .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back