Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sjeezus wat ben jij duur.
En v/d week gaan de druppeltjes weer vallen en dan gaat Junkie weer helegaar depressief lopen legge wezenWij drinken ons verdriet wel weg in den Drossel, evenals die andere kansloze mensen
En ik was de smileys weer eens vergeten.IF=intresse THEN doe een tegenbod
Stond ook vraagtekens bij he![]()
Zat ik ook aan te denken toen in elkaar stond in de achtertuin,pleur maar weg.Corby , mooie vlieger heb je daar !wat moet je nog met mijn imagine , dat is vrijwel zo'n zelfde kist .
En ik was de smileys weer eens vergeten.
Zat ik ook aan te denken toen in elkaar stond in de achtertuin,pleur maar weg.
Jajaja ..... maar jij bent toch al een smiley :rolling:
als hem graag wilt mag je hem hebben , en anders ga ik er een zeer verlengd toestel van maken , winterproject dat is .
en hoe gaat het met bym ? weer up and running ? aan het werk ? ,oja en deze![]()
Maak er maar wat moois van zijn altijd leuk die junkie creaties.als hem graag wilt mag je hem hebben , en anders ga ik er een zeer verlengd toestel van maken , winterproject dat is .
Ha! Heb wat gevonden..
Het heet een omgevingsvergunning en geen kapvergunning (nieuwe naam).
FF het maaiveld om de boom heen ophogen![]()
Lekker bezig geweest vandaag.Televee gekocht en in werking gesteld.Ook het audiogedeelte werkt.Grappig dat interneppen op je televee .
Lekker bezig geweest vandaag.Televee gekocht en in werking gesteld.Ook het audiogedeelte werkt.Grappig dat interneppen op je televee .