Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik krijg het gewoon niet aan de praat wil niet lukken ik doe wat voud jaja ik weet het maar iemand moet mijn daarmee helpen ik kom er niet uit wil ook wel naar iemand toe rijden voor hulp maakt mij niet uit anders dinsdag

Okidoki, je kan bij mij langskomen maar heb niet eerder tijd dan zondagavond :cry: Dan fixen we het probleem wel ff :yes:

p.s. Heb je deze faptop? :mrgreen:

vtech-dora-the-explorer-laptop.jpg

Moet wel lukken :wink:

is goed ik kom wel naar je toe rond een uur of 8 uur sorry ik bedoel 20.00 uur?
je mag ook naar mijn toe maar ik weet niet of dat wijs is ivm programma`s
ik heb er een dongel bij die past op mijn zender :yes:

Is goed, kom maar naar mij toe... je weet waar mijn huis woont :yes:

Mocht het nou niet lukken dan is er altijd nog deze oplossing :hammer:

funny_finger_art_photo.jpg

funny_Shut_Your_Mouth_photo.jpg

ik probeer het nog 1 keer:)

Joop ik kan het vanaf mijn huis doen, dan neem ik de bediening van je pc over. Ik heb het vaker zo gedaan. Daarom zei ik net, geef me een belletje dan doe ik het even voor je........

Maar goed als je eigenwijs wil gaan zitten doen be my guest :D ;)

Laatst bewerkt:
*gaapt* :morning:

Dat 's nachts een paar uurtjes werken breekt wel op zeg. :( Nou ja, de zomerverkansie is nu al 6 weken geworden. Straks ook alle vrijdagmiddagen vrij, de lawaai-ATV'ers laten het toch afweten dus nog steeds lekker rustig. 8)

En uh... Goeidesmorgenzzzzzzzz... :sleepy:

*gaapt* :morning:

Dat 's nachts een paar uurtjes werken breekt wel op zeg. :( Nou ja, de zomerverkansie is nu al 6 weken geworden. Straks ook alle vrijdagmiddagen vrij, de lawaai-ATV'ers laten het toch afweten dus nog steeds lekker rustig. 8)

en vergeet niet al je bonussen te vermelden ;)

en betreft atv vliegen , jij vliegt toch niet meer ?

hmmzz , lijkt nu best aardig weer

ook goedemorgen 1 ieder ;)

ah , jullie zijn natuurlijk druk aan het werk , daar heb ik geen tijd voor , ik ga even naar lynx om weer wat van mijn bonus af te snoepen :p

ff een prop + spinner halen, en nog wat klein spul , plus uiteraard nog 3 uur slap ouwehoeren .
dus straks is de xtra klaar voor de maiden , maar die maiden gaat alleen door als , eric/ragger /ronald er is , ga niet in mijn 1'tje lopen klooien ;)

en anders gewoon rustig op zondag , blijft hij tenminste tot dan heel :)

ik heb in de xtra via ubec die op 6V staat een 1250mah 2s zitten , is dat genoeg of zal ik een 2s 2000mah halen ?

ik heb in de xtra via ubec die op 6V staat een 1250mah 2s zitten , is dat genoeg of zal ik een 2s 2000mah halen ?

Junkie,

Dat hangt helemaal af van de servo's die je gebruikt. Bij gebruik van normale servo's zou het nog kunnen. Bij gebruik van digitale servo's is het veel te krap. Fijt blijft dat een 2S 2200mA altijd beter is. Zeker voor een kist van 2X2.

Ik zeg 2S 2200mA.

Gr. Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back