Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd mooi ding , maar niet mee vliegen he :(, is toch iets te groot voor je , of er zit te weinig piepschuim aan ;)

nog even verder knutselt aan de graupner , alleen de rolroeren nog .
evengoed weer best een werk geweest zo'n arf kist vliegklaar maken

Mij teveel gesleep Junkie :-)
Piepschuim is beter voor je rug ;-)

Mij teveel gesleep Junkie :-)
Piepschuim is beter voor je rug ;-)

zeikstraal dat je bent :yes:

weet je wat het is , nu ik 6 dagen niet gewerkt heb ,krijg ik pas last van mijn rug , ik moet juist bewegen en slepen en werken , blijft alles lekker soepel ;)

hier de nieuwe binnenkomer, de graupner caravelle met 10cc 2T en een span van 1800mm , alleen de motorkap moet er nog op ,dat maakt hem dan netjes af .

graupner2001.jpg

graupner2002.jpg

graupner2004.jpg

graupner2006.jpg

graupner2008.jpg

Leuk ding Junkie, vooral de kleuren en het landingsgestel vind ik prachtig :-)

Zou er wel grotere wielen onder proppen als ik jou was ;-)

Die ga jij niet suf vinden. :nooo: Als de Saphira toen niet bij Rob voor 100 eypo had gestaan, had ik de Caravelle of Kwik Fly gekocht. :yes:

oke , ik ga het wel merken volgend weekend of de atv vrijdag :yes:

het enige puntje dat ik heb , hij mocht van mij zo'n 15 cm langer zijn , porumt beter .

Leuk ding Junkie, vooral de kleuren en het landingsgestel vind ik prachtig :-)

Zou er wel grotere wielen onder proppen als ik jou was ;-)

de zaten idd grotere wielen bij , vond deze wel netjes , maar wellicht is een maatje groter beter voor op ons veld ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Die Stuka ziet er ook wel oke uit. Je zegt dat er al zoveel van zijn maar we zien ze bijna nooit vliegen bij ons. Spitjes al helemaal niet. Gaat wel veranderen maar voorlopig valt het wel mee.

Ik moet zeggen dat ik ook wel blij ben met de 26cc benzine in de Mustang. Als je de tank vool gooit kun je zekern 20 minuten vliegen. Dus een vluchtje of 2-3. Verder hoef je eigenlijk niet veel mee te nemen. Ik zal zo even de accu's onder de lader gooien om ze te checken. De kleine Mustang even de stabilo repareren en een ontvangertje plaatsen.

Ik heb al een Mustang (van Vinni). De grote Monsun wordt een lange termijn levering (ca. 6 tot 8 maanden, is handwerk op bestelling). Mustangs vind ik net als Spitjes wel gaaf maar er zijn er al zoveel van. Ik vind deze Stuka echt mega-gaaf. En dan inderdaad met 20 tot 30cc benzine erop. 8)

Dus de monsun 2.8 meter gaat niet door?

Ik heb al een Mustang (van Vinni). De grote Monsun wordt een lange termijn levering (ca. 6 tot 8 maanden, is handwerk op bestelling). Mustangs vind ik net als Spitjes wel gaaf maar er zijn er al zoveel van. Ik vind deze Stuka echt mega-gaaf. En dan inderdaad met 20 tot 30cc benzine erop. 8)

stuca ziet er ook erg gaaf uit ! :yes:

ik kijk het even aan hoe de oorlog schaalkisten vliegen , als ze allemaal als een dweil vliegen ,ben ik snel genezen , dan hou ik het bij kunstvlucht vliegers.

Ik moet zeggen dat ik ook wel blij ben met de 26cc benzine in de Mustang. Als je de tank vool gooit kun je zekern 20 minuten vliegen. Dus een vluchtje of 2-3. Verder hoef je eigenlijk niet veel mee te nemen. Ik zal zo even de accu's onder de lader gooien om ze te checken. De kleine Mustang even de stabilo repareren en een ontvangertje plaatsen.

yep , lijkt mij ook prima, bij het volgende veld gaat junkie ook over naar 2tact , en mocht de xtra genoeg power hebben ,laat ik de 20 cc 4tact lekker zitten , maar nieuwe grote kisten allemaal lekkere zuinige mengsmering aandrijving :yes:

@Junkie: als je er maar goed rekening mee houdt, dat het een schaalkist is..

Dat geldt overigens voor elke warbird.. Te langzaam vliegen tijdens landen, is killing voor je toestel :(

Dus verwar ze niet met een kunstvlucht of een 3D kist... dat vliegt totaal anders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back