Sleurhutje
Forum veteraan
Luie varkens hè... Zo is nog sneller, vrijdag overhoring.

Overigens kwam ik een account met de naam "Burps nightmare" tegen. 8O Kennelijk heeft-ie niet alleen vrienden... :?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Luie varkens hè... Zo is nog sneller, vrijdag overhoring.
klopt, maar zelfs in de statistics kon je zien dat er zeer weinig mensen langs kwamen...
Heb je ook de ACH website uit gezet ??
Die ligt nu ook op z'n gat.
De ACH website host ik al een poosje niet meer.. Dus als die het niet doet, niet bij mij wezen![]()
Spijker, laat me weten als ik je kan helpen met de db overzetten oid.
Zou mooi zijn als we meteen naar de laatste versie over kunnen stappen.
Aan de andere kant... moeten we/jij er nog tijd in steken? :-(
Tja... Hullie wilden over naar een snellere server... Ik heb zo mijn twijfels als ik zie hoe langzaam de ACH site inlaadt.. maar goed ;-).
En wat betreft het Forum.. Ik zorg ervoor dat ie terug online komt. Ben nu even aan het vogelen hoe ik de db over kan zetten. De content staat er al: http://knor.not4u.nl/~achheemsk/
Joomla zuigt.Tja... Hullie wilden over naar een snellere server... Ik heb zo mijn twijfels als ik zie hoe langzaam de ACH site inlaadt.. maar goed ;-).
Joomla zuigt.![]()
![]()
![]()
Joomla zuigt.![]()
![]()
![]()
Het is meer de Aldi servert icm een bepaald o.s.
![]()
Wat voor antiek ben jij aan het installeren. 16-bits is zoooooooo 1975... :?Het is meer de Aldi servert icm een bepaald o.s.
![]()
Yep, en zo ongeveer elke vrijdagmiddag tot oktober als de wind tot een 4 Bft. is en de zon schijnt.ben jij vrijdag wel vrij sleur?
Nee, langzaam opbouwen richting het pensioen. Zo ineens alleen maar vrije tijd is ook niet goed op de lange termijn (zeggen ze).afvloeingsregeling? zijn ze je zat?![]()