Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De ACH website host ik al een poosje niet meer.. Dus als die het niet doet, niet bij mij wezen :)

Spijker, laat me weten als ik je kan helpen met de db overzetten oid.

Zou mooi zijn als we meteen naar de laatste versie over kunnen stappen.
Aan de andere kant... moeten we/jij er nog tijd in steken? :-(

Spijker, laat me weten als ik je kan helpen met de db overzetten oid.

Zou mooi zijn als we meteen naar de laatste versie over kunnen stappen.
Aan de andere kant... moeten we/jij er nog tijd in steken? :-(

Tja... Hullie wilden over naar een snellere server... Ik heb zo mijn twijfels als ik zie hoe langzaam de ACH site inlaadt.. maar goed ;-).

En wat betreft het Forum.. Ik zorg ervoor dat ie terug online komt. Ben nu even aan het vogelen hoe ik de db over kan zetten. De content staat er al: http://knor.not4u.nl/~achheemsk/

Tja... Hullie wilden over naar een snellere server... Ik heb zo mijn twijfels als ik zie hoe langzaam de ACH site inlaadt.. maar goed ;-).

En wat betreft het Forum.. Ik zorg ervoor dat ie terug online komt. Ben nu even aan het vogelen hoe ik de db over kan zetten. De content staat er al: http://knor.not4u.nl/~achheemsk/

let op dat je dezelfde versie gebruikt ! De db layout is anders in hogere versies en zal een crash geven op de queries...

of de db.files botweg copieren of een export en inport doen... phpadmin doet dat gemakkelijk.. Als je de structuur ook meeneemt kun je met een lege db beginnen.

Joomla zuigt. :yes: :yes: :yes:

Het is meer de Aldi servert icm een bepaald o.s. :-)

foutmelding_server.PNG

Het is meer de Aldi servert icm een bepaald o.s. :-)

foutmelding_server.PNG
Wat voor antiek ben jij aan het installeren. 16-bits is zoooooooo 1975... :? :hammer: Eind dit jaar komt officieel Windows 8. Kun je alleen nog kiezen tussen 64-bits en 128-bits. Alles daaronder is verleden tijd. :thumbsup:

Nieuwe motor OS 55HZ Hyper is binnen :banana:
Kan hem vanavond inbouwen en dan kan het inlopen beginnen. Moet wel vliegen komend weekend.

4 liter is best veel:(:D:yes:

Trouwens lekker windje voor piepvliegen bij die kotertjes... :? :evil: Gaat straks nog wat harder waaien zeggen ze (bij de onbetrouwbare weerdiensten).

Maar vrijdagmiddag is het nagenoeg windstil, zo'n 19°C tot 21°C, erg zonnig. Je zal dan maar geen zin hebben om te vliegen of moeten werken. :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back