Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie je wel, hacky-cracky versie's deugen niet. :nooo: Het eeuwige onverklaarbare probleemgedoe met die illegale downloads. Downloaden is goed voor films en muziek, niet voor besturingssystemen en programma's. :teacher: Mooi dat het werkt, kun je uren lang simmen. :yes:
Waarom niet? werkt bij mij al jaren.

Zo goed als junkie ben ik niet maar hier een poging tot dan maar:)
Windows moviemaker verpest de beeldkwaliteit van het filmpje behoorlijk moet ik zeggen.

ik zie behalve die suffe 4copter, en de suffe minimag ook nog echte leuke kisten staan , vlogen die niet ?

ik wist niets van die meeting , waar was dat ? ( was evengoed te gaar hoor ;) )

En ook weer thuis van het werk :-)
Tering, wat een leuke hobby dat werken ;-)

zo , en ik nu ook !

was na het werk nog ff bij mijn ouwe cluppie de mac zandvoort op het circuit , ik kon zo meerijden ,maar was met de auto :( , ben nog steeds lid , maar kreeg wel weer de kriebels zeg , heeerlijk !!
misschien maar weer es meerijden :p

ZOO , en nu weekend voor junkenkind :yes:, ben er aardig aan toe , me suf gewerkt deze week , en genoeg bonus gescoord , dus vind het wel best zo ;)
wel lekker om in zandvoort te werken , mooie omgeving en geen file's , en na het werk even een visje happen aan de kust met een pilske :p

morgen ff vliegen auf das veld , niet te vroeg , lekker uitslapen en dan mijn auto volladen . uurtje of 14;00u doen ?

burps ; rond 12;30/13;00u bij jouw afspreken ?

ik wist niets van die meeting , waar was dat ? ( was evengoed te gaar hoor ;) )

klik eens wat regelmatiger op dit icoontje :

outlook.jpg

Of open je HOTMEEL account eens.

Dan kun je zien dat iedereen een uitnodiging gekregen had.... :-)

niet alleen F5'en hier ....

Check, 14:00 is okidoki. Alles lekker rustig aan, het is toch een vrije dag hè. ;)

oke , zie je morgen ;)

nu nog wat laden gaat .

klik eens wat regelmatiger op dit icoontje :

outlook.jpg

Of open je HOTMEEL account eens.

Dan kun je zien dat iedereen een uitnodiging gekregen had.... :-)

niet alleen F5'en hier ....

ik kijk amper tot niet in outlook , of ik verneem het hier , en anders gaat het over :)
en wat ik al zei , door de week na werktijd geen hobby's voor junkie , stomweg te moe voor , helaas .

Ziezo.. even naar Barneveld gereden.. leuk kistje rijker.. Spitfire.. een blauwe!!! :lol:

Lekker ragbakkie..

gehe..

Brandstof vliegers ik heb:

- Delta met 7,5cc
- Dazzler achtig ding met 8cc
- Dazzler (origineel) met 7,5cc
- 3D ding Jasper met 12cc
- Spitfire ding (ragbak) met 8cc

Nu nog even alles vliegklaar maken en een geschikt weekend vinden om eea. uit te testen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back