Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom wachten jullie altijd minstends 1 uur voordat er iemand wat durft te zeggen. :-)

Wakker worden Mannen !!! het is windstil buiten en wordt een prachtige dag om te vliegen !

weer 1 uur gaat zitten F5'en

Is weer eens wat anders toch ? En het verveelt nooit ¿¡?! Net sls de EZ.Leuk voor erbij ;-)

idd , daarom had ik ze nog niet weg gepleurd ;)

Waarom wachten jullie altijd minstends 1 uur voordat er iemand wat durft te zeggen. :-)

Wakker worden Mannen !!! het is windstil buiten en wordt een prachtige dag om te vliegen !

weer 1 uur gaat zitten F5'en

zeker wel vliegen ! , straks lekker middageten op het strand , ez gaat natuurlijk even los :yes:

*zonnebrand meeneemt *

Ook goeoeoeoeoeoeoeoeoedemorgen.....

/Gaston

Zit al een uurtje bij Gorby's baas. Net als gisteren, eergisteren, vorige week, de week daarvoor. En ook de komende drie weken nog wel. :? ;) Vrijdagmiddag weer lekker vliegen (en dat ongeveer elke vrijdag tot ergens in oktober :D).

Ook goeoeoeoeoeoeoeoeoedemorgen.....

/Gaston

Zit al een uurtje bij Gorby's baas. Net als gisteren, eergisteren, vorige week, de week daarvoor. En ook de komende drie weken nog wel. :? ;) Vrijdagmiddag weer lekker vliegen (en dat ongeveer elke vrijdag tot ergens in oktober :D).

Op het pontje vaart richting mijn werk/hobby

Ik ga mijn best doen om ook ff atv te vliegen:yes:

Zo,ff een uurtje op het strand gezeten, 3 lipo's geledigd,lache hoor,best wat publiek met oe's en ah's,mooie lowpasses.
Nu maar weer werken gaat :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back