Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond voor Tito het laatste onderdeel van de Copterx500 besteld, de motor. Om precies te zijn een Scorpion 3026-1600. Al met al toch een best knappe heli geworden op een laag budget.|Digitale metal gear servo's erin ( Align DS510MG) Gy 401 op de staart met een digitale servo van Graupner. 6S. pakketten om de zooi van spanning te voorzien, en een Turnigy plush 80Ampere ESC + Turnigy Ubec.

Als het een beetje meezit aankomend weekend de maiden, dus helmen mee iedereen;)

Morgen beetje kwakkelweer met wel wat wind. Vrijdagmiddag meer zon, neemt de wind af tot nihil. 's Avonds weer watervliegeren? :D :yes:

Ik zal het spul eens bij mekaar zoeken, 3S 850 moest er toch ongeveer in die watervliehger Sleur ?
Of was het nou 3S 1300? *weet niet meer*
Kannie eindelijk eens gemaidend worden :yes:

3S 610mAh is voor de zwarte motortjes genoeg. Ik heb een Hi-Model 2208 en die zuigt wat meer Ampies. Ik heb dus 3S 850mAh Hyperions om de 16A piek te kunnen leveren. 3S 1300mAh is zeker te zwaar. :yes:

3S 610mAh is voor de zwarte motortjes genoeg. Ik heb een Hi-Model 2208 en die zuigt wat meer Ampies. Ik heb dus 3S 850mAh Hyperions om de 16A piek te kunnen leveren. 3S 1300mAh is zeker te zwaar. :yes:

Ah ok thanks, dan zal ik eens ff gaan grutten in de accubak :yes:

Wordt tijd ook dat ik weer eens onder de mensen kom :)

Kan wel ff wat afleiding gebruiken weer, moet alleen ff kijken hoe het herstel gaat :mad:

Wordt dit een onderdeel van de op handen staande fun fly???

Laatst bewerkt door een moderator:
mogge

@jasper ; ik neem vandaag geen vlieger mee , ben vlieg gaar en heb 2 klussen op verschillende locaties in zandvoort , bovendien gaat mijn auto straks mukvol , past geen vlieger meer bij .

morgen is het weekend , wellicht morgen atv vliegen , ligt eraan of ik mijn vibro af krijg , zonder die vlieger ruk ik niet meer uit .

zit best een hoop werk in , ik heb de folie van zijn snoet gehaald en de balsa daar is niet best , ook moet ik de besturing v/h richting roer verbeteren , dus de bekabeling die door de romp loopt , kan daar lastig bij , verder 10cc motor plaatsen ,enz .

waar kon ik ook alweer tijd kopen ? ;)

Monza ligt vlak bij Milaan hoor. Rome is echt een stuk verder weg.

En de F1 is pas in september of ga je alvast een plaatsje bezet houden :)

We gaan effe ons Italiaans bijspijkeren. En cultuur happen. En oefenen met pintjes drinken. En onze zonden opbiechten bij de paus.
m.v.g. Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back