Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afspraak van vanmiddag is verzet. Dus ik denk dat ik vanmiddag wel even met de Pipercup naar het veld kom. Anders even heli'en.

Iemand filmcamera gereed om de Piper te filmen? Doe ik het filmpje erbij in mijn verkooptopic.

Voor degene die werken... ;)

zal ff mijn canon opladen :yes:

Motoren gaan het niet worden. Ze zijn veel te zwaar voor de twinstar. Heb ze nu niet in de auto liggen maar zal ze weer meenemen.

Als mijn veld verbod opgeheven is natuurlijk:yes::D

Tot straks. Is het al 15:00

heb net overleg gehad met het bestuur en een goed woordje voor je gedaan , ze hebben een uitzondering gemaakt ,en je mag vliegen onder begeleiding en als je niet gaat zeuren ;)

*lipolientjes laad , en electro vliegen gaat :( , vibro vordert aardig ,maar heb nog wel een avondje nodig *

sleur ; ik neem de caravaanette mee incl toebehoren , neem jij dat ragding mee met evt toebehoren ?

ben rond 13;30u op het veld , tjonge wat vliegt de tijd als je vrij bent :eek: :mad:

FF broodje happen gaat, inladen gaat en naar het veld gaat :yes:

Is dus rond 13.00 uur auf das feld :thumbsup: Sorry Sleur, had er overheen gelezen :rolleyes:

He meiden have fun vanmiddag...ik niet redden ga vandaagmiddag, ikkuh inpakken voor mijn 4x4 event :banana:

@Jasper, hij staat weer klaar voor herprogramering dat is...

in de juiste volgorde , eerst naar de po gaat voor het zittende werk , daarna lekker douchen , daarna inladen gaat , dan richting veld .

goedver ,zit zo heerlijk a/d vibro te werken , dat stomme gevlieg ook !! :mad:

tot straks :yes:

knaller ; als je eindelijk wakker bent ,bel me dan ff ivm televee

slow-motion-lightning.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Je ziet de ontlading en daar waar hij de grond raakt volgt de grote klap maar dan van onder naar boven. mooi gezicht.

Pipercup gaat dus niet mee. Accu en BEC zitten er niet in, was ik even vergeten. Geen zin om nu tussen de rommel te zoeken. Kom wel alleen met de uiensnijers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back