Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals het weer nu is, ga ik langzaam aan mijn spulletjes maar eens opladen en straks wat uurtjes knallen op t veld..

Welliswaar met een schuimvliegertje.. maar dat kan de pret niet drukken :)

mogge !

ik kijk het nog ff an , ik heb floor , die heeft nooit zin om weg te gaan , zeker niet naar het veld met enge mannen ;)

heb wel zin om te vliegen , dus misschien ff de vibrogym testen :yes:

ik laad zo de ez lipo's ook wel ff op ,ff stormhangen !

goeie morgen
zo naar t veld gaat om t gras weer effe in tekorten
hoop dat de aanhanger aanwezig is en de gras naaier t doet

mogge !

ik kijk het nog ff an , ik heb floor , die heeft nooit zin om weg te gaan , zeker niet naar het veld met enge mannen ;)

heb wel zin om te vliegen , dus misschien ff de vibrogym testen :yes:

ik laad zo de ez lipo's ook wel ff op ,ff stormhangen !

Jij hebt geen angst he, met je EZ*... En net zo min, vind je het erg om formatie te vliegen he?

*laad zijn afgeragte EZ* in*

goeie morgen
zo naar t veld gaat om t gras weer effe in tekorten
hoop dat de aanhanger aanwezig is en de gras naaier t doet

goed bezig :yes: , maar niet in de weg rijden he ;)

Jij hebt geen angst he, met je EZ*... En net zo min, vind je het erg om formatie te vliegen he?

*laad zijn afgeragte EZ* in*

nee, geen wind angst , neem de vibro mee , die kan een wk6 hebben , vind hij lekkerrrrr :yes:

ez gaat mee voor formatie fladderen , lijkt me wel gedoogd met piepschuim , de veldwacht komt immers ook :( ;)

*druk lipo's laad*

zal toch wel genoeg zijn

Lijkt mij ook , de laatse batt. voor de rotostart voor de savage van Melvin hangt er nu aan , voor de rest is alles klaar :D

Straks maar eens rustig aan de zooi naar beneden lopen en in de bus gooien ;)

Eerst nog een bakkie , een peukie en een of twee sausijsenbroodjes (Elles heeft er 30 gemaakt dus er is genoeg) :)

Ga ik rond een uur of half twaalf rijden , ben ik om een uur twaalf in Alkmaar :cool:

spijker: neem je sleutelhanger cam mee , doe ik ook , gaan we elkaar filmen in da air :yes:

rc autoboyz ; veel plezier vandaag ;)

junkie heeft niets rijklaar staan , wel vliegers klaar staan ,dus lekker naar het veld , stormvechten :yes:

grtz junk

Lijkt mij ook , de laatse batt. voor de rotostart voor de savage van Melvin hangt er nu aan , voor de rest is alles klaar :D

Straks maar eens rustig aan de zooi naar beneden lopen en in de bus gooien ;)

Eerst nog een bakkie , een peukie en een of twee sausijsenbroodjes (Elles heeft er 30 gemaakt dus er is genoeg) :)

Ga ik rond een uur of half twaalf rijden , ben ik om een uur twaalf in Alkmaar :cool:
Ben de kap even aan het passen en klaarmaken.Komt goed pik spreek je daar :yes:
Gezellig Gorby,wel de marder mee he

Laatst bewerkt:
Hmm... misschien moet ik eens wat liters rcmix kopen weer... wil de savage ook wel weer eens uitlaten eigenlijk..

Afgesproken met Vinni en Look, ben rond 12.00 uur op het veld met , hoe kan het ook anders, PIEP !! :yes:

*vanmiddag even een EZ bestellen, blijft leuk voor erbij :cool:

Tot zometeen tijgers :D

Afgesproken met Vinni en Look, ben rond 12.00 uur op het veld met , hoe kan het ook anders, PIEP !! :yes:

*vanmiddag even een EZ bestellen, blijft leuk voor erbij :cool:

Tot zometeen tijgers :D

ik dacht al dat je vreemd zou gaan ? ;)

lekker piephangen met een lekkere bries , kijk , dan vind ik piep wel leuk hoor :yes:beetje battlen ,filmen in de lucht .
vibro gaat ook mee , kijk ter plekke wel of ik los durf , de kist is me lief ;)

ben er rond 12;30 .

@ Kobus: moest ik nog wat doen aan de t-shirts 8O Ben een beetje de draad kwijt wat we nou hadden afgesproken.

Vandaag maar wat GeoKetsen met het gezin :yes:

Shit ja , dat is waar ook , had jij nog een bull dog met sigaar gevonden ?

Ik had wel één en ander gevonden ja. Ik sprak Burp vrijdag nog en die had een t-shirt aan van Hoosmatroos, zag er goed uit. Voor heel weinig had hij dat besteld :yes: Misschien via dat adres shirtjes bestellen. Maak ik het ontwerp wel even in orde :thumbsup:
Volgens mij voor 42 euro iets van 10 shirtjes 8O, da's een stuk goedkoper :yes:

Ik had wel één en ander gevonden ja. Ik sprak Burp vrijdag nog en die had een t-shirt aan van Hoosmatroos, zag er goed uit. Voor heel weinig had hij dat besteld :yes: Misschien via dat adres shirtjes bestellen. Maak ik het ontwerp wel even in orde :thumbsup:
Volgens mij voor 42 euro iets van 10 shirtjes 8O, da's een stuk goedkoper :yes:

Als het dezelfde kwaliteit is , vind ik het prima .

Het zou wel super zijn als jij dat wilt doen , ik heb daar totaal geen verstand van hoe dat moet en gaat . :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back