Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb geen ervaring met een Android toestel, maar had eerst de 3G iPhone en sinds bijna twee maanden een iPhone 4 en ik ben er reuze tevreden mee, mits jailbreak toegepast.

Is allemaal persoonlijk Nijssie .....

Je zou beide toestellen eens mee moeten spelen om er zelf een goed oordeel over te kunnen geven want nogmaals, het is persoonlijk, geen van beide toestellen is slecht.

En de antenne problemen rond de iPhone 4, ik heb er een clear case omheen dus dat probleem heb ik niet :)

Omdat sleur hem wegdoet is het niks? Dat is een rare redenatie!

Zoals Mike al zegt, het is een voorkeur.

*aaiphone ook niks vindt*

Omdat sleur hem wegdoet is het niks? Dat is een rare redenatie!

Zoals Mike al zegt, het is een voorkeur.

*aaiphone ook niks vindt*

Hoezo raar ? Als er 1 verstand heeft van software en shit is hij het wel ;-)
Of is dit ook een rare redenatie, ouwe bootleegpomper van me ;-)

Mijn oom is helemaal Apple-gek maar toen hij een avondje met mijn Galaxy had gespeeld op een vergaardag was hij helemaal om :yes: Die had dus ook gelijk een Galaxy aangeschaft :thumbsup:

Maar het blijft een persoonlijke smaak natuurlijk :teacher:

Moet jullie allebei gelijk geven Burp en Knaller,ga morgen maar even bij de winkels kijken als ik niet ga vliegen in de ochtent:yes::yes:.
Ongelijk is een boggel, ik zeg, zoek het uit :-)

Mijn oom is helemaal Apple-gek maar toen hij een avondje met mijn Galaxy had gespeeld op een vergaardag was hij helemaal om :yes: Die had dus ook gelijk een Galaxy aangeschaft :thumbsup:

Maar het blijft een persoonlijke smaak natuurlijk :teacher:

Galaxy is TOP!! Echte fanaten en mensen met verstand weten dat Phil ;-)

Gaan we doen Junkie :)

als ik ga vliegen ,word dat zaterdag , zondag gaat niet lukken omdat dan maris mijn volvo wil lenen ivm haar werk .

we doen tijdelijk samen met de ovlof ,totdat zij haar centen krijgt van de in den prak gereden ka . incl de letselschade/eigen risico /en nog wat zaken , dat kan behoorlijk oplopen trouwens , dus we zijn vast een beetje a/h rondkijken naar een nette c1 :yes:

de voordelen van een zuinige kleine auto gaan btw wel weer vervallen zag ik in het nieuws , straks gewoon weer bpm en wegenbelasting/ hogere bijtelling betalen voor de c1 en of andere hybride karretjes :(

dus snel aanschaffen maar;)

vntm

Ja joh...hoef um ook niet dacht ff Pieter te stangen maar die is dronken want die reageert niet...:D

Jip, morgen naar die arbeid...jij ook ?

ja, heb avond dienst, wil morgen ochtent de zoom even maidenen, even checken of ie goed vliegt, dan kan paps er ledjes op solderen. zondag stingeren?

Owhja...ga maar voor de aaifoon Nijsie....mucho cooler :yes:

ennuh, wat is er mis gegaan op de funvlaai, je bent van de troon verstoten :???:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back