Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
vandaag de chopper naar de Shetlands
Neem, ff een pony mee voor op het veld zijn we ook van dat gezeur af over die grasmaaier![]()
gaan er nog mensen vliegen vanavond? ff piep vliegen.
Een impeller is efficiënter dan een schroef, scheelt bijna 15% tot 20% bij hogere snelheden. Maar alleen echt handig als je constant contact houdt met het water. Voor speedboten dus niet echt handig omdat bij het loskomen en weer het water raken, het langer duurt voordat je weer stuwdruk hebt. En de huidige generatie Rotax 4-TEC 2 (Turbo) is aanmerkelijk beter dan de eerste generaties. Tegenwoordig zitten ze zelfs in 1:1 vliegtuigjes Rotax motoren i.p.v. die lompe zware Lycomings.is idd handig een jet
maar een beetje het zelfde verhaal als een edf veel vermogen weing rendement
en daarbij is t onderhoud aan een rotax motor niet echt goedkoop
en heeft hij regelmatig nodig
heb ooit een waterscooter gehad
na een maand weer verkocht
70l benzine was niet op een dag
gaan er nog mensen vliegen vanavond? ff piep vliegen.
peuk oprookt en naar het veld vertrektkan een kort bezoekje worden of niet
![]()
Junkie, heb je alles voor een disk liggen denk je?
junk !
als jij nog een gebruikte 3s lipo 2000/2500 mah hebt liggen zou fijn zijn , anders mag je een hk lipo bestellen![]()
Denk toch echt dat een 2200 3s voor de disk iets wat te veel word hoor!!
hoeveel ledjes heb je er dan wel niet op zitten ??????????????
Ziet er wel aardig uit. Maar:Tussen de middag even een testvlucht gemaakt met de quadcopter. HD camera er onder en gaan. Moet alleen de settings toch aanpassen. Hij is nu een stukie groter dus de instellingen moeten veranderd worden. Om het pand waar ik werk staat ook altijd een rare wind en dat is met een quadcopter die nog niet goed staat afgesteld best lastig.
Ben toch niet ontevreden over het resultaat.
Ziet er wel aardig uit. Maar:
- YouPijp is nog aan het converteren op Full HD dus niet goed te beoordelen wat de beeldkwaliteit uiteindelijk is. Over een uurtje nog maar eens kijken.c:
- Gezien de golvende bewegingen en bananenschaduwen van de propellors is dit zeker geen CCD camrea maar een gewone CMOS. :teacher:
Tussen de middag even een testvlucht gemaakt met de quadcopter. HD camera er onder en gaan. Moet alleen de settings toch aanpassen. Hij is nu een stukie groter dus de instellingen moeten veranderd worden. Om het pand waar ik werk staat ook altijd een rare wind en dat is met een quadcopter die nog niet goed staat afgesteld best lastig.
Ben toch niet ontevreden over het resultaat.
@Jasper
Ziet er al goed uit, mooi beeld..
Denk dat we deze week ff moeten afspreken kan ik de mijne ook vlieg(wind) klaar maken, kunnen we elkaars coptertje fimen in de lucht....
Grtz
Nickos
gadver , ze zouden verboden moeten worden op de club , ik vind het maar rare dingen![]()