Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Morgen de zolder maar even opruimen,en het baby spul weer even te voorschijn toveren.En vrijdag gewoon weer even werken,en van het weekend even knallen met de Baja en eind van de dag even op de fiets door mijn achtertuin en kijken in spaarnwoude bij de vliegertsprecies !
ik ga morgen ook lekker klussen thuis hoor , ff de stress van me afschilderen![]()
ik had het gezien ja , en idd een lullige landing in hoog gras
net nog even een tuinvlucht gedaan met de aito , was wel grappig .
felici snoek
kun je nog meer meters maken![]()
![]()
Blijkbaar heeft ie ook nog tijd voor leuke dingen![]()
Ben nu onderweg naar Riotterdam. FF de
Fatshark bril ophalen.
Tot zo
Meters maken doe je in de duimstokken fabriek,maar evens goed bedankt kerelfelici snoek
kun je nog meer meters maken![]()
![]()
Meters maken doe je in de duimstokken fabriek,maar evens goed bedankt kerel![]()
Ben nu onderweg naar Riotterdam. FF de
Fatshark bril ophalen.
Tot zo
Ach tis voor een goed doel,of eigen schuld.zeg het maar.Ik ben der blij meenou , meters wegsmeren dan![]()
Ach tis voor een goed doel,of eigen schuld.zeg het maar.Ik ben der blij mee.Weer zo'n kleine schreeuwert erbij.Ga je ook nog naar de funvlaai in spaarnwoude
Ga zaterdag wel even aan het eind van de dag,als er dan nog gevlogen wordt(wat zijn de vliegtijden daar).Eerst zaterdag even naar het Dolfinarium,mijn familie bezoekenmooi man zo'n kleine![]()
ik ga zeker wel naar spaarnwoude , maar heb geen idee wanneer , in het weekend, zaterdag ofzo , misschien daarvoor ook , heb het rijk alleen , dus wat thuis schilderen , beetje vliegen ,en op de motor naar fms , alles mag niets moet![]()