Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snoeksel hartelijk gefeliciteert man!!!!!!

Vorigjaar had jij bier mee naar spaarnewoude, dit jaar neem ik een kratje mee voor ons. Moet je wel even doorgeven wanneer je exact gaat. Het zit er dik in dat ik er morgenavond/ overdag ook al ben.

Is dit het Ikea forum geworden ofzo?

Dit herken ik :-) ;-)

Vanavond even gezellig met Bart D op la balkonia gezeten en een mooie klus doorgesproken :-)

ga je weer voor hem aan de slag ?

alsof je het niet al druk genoeg hebt ! ;)

mooi vliegweer ! , helaas staat mijn kopf niet naar vliegen of veld hangen .

eerst naar mijn ma , daarna wat met het gezin doen , en als ik weer thuis ben lekker skilderen (laag 1) , morgen laagje 2, en dan hoop ik wel vlieglust te hebben .

veel plezier allemaal , geniet van het mooie weer,wat we eindelijk hebben !! :yes:

Morgen de zolder maar even opruimen,en het baby spul weer even te voorschijn toveren.
Bah, viezerik. ;) Hahaha, gefeliciteerd alvast. :thumbsup: Ook leuk voor de kleine. Die loopt nu al natuurlijk als trotse (toekomstige) zus in het rond. :D

*wacht maar tot ze ouder zijn, dan krijg je spijt* :? ;)

ga je weer voor hem aan de slag ?

alsof je het niet al druk genoeg hebt ! ;)
Hij moet toch iets doen om aan budget voor de hobby te komen. Van dat hangerloontje van die slavendrijver houdt-ie niet veel over. :rolling:

Weertje hè? :zon: Mooie dag om lekker in de buurt van een groot grasveld nutteloos rond te hangen.

@Vinni: Hoe laat ga je vliegeren? Kom ik even kijken. Ben wel benieuwd. :yes:

Goede morgen allen, ik zit al buiten.

nou , hup , snel naar binnen jij !!

Bah, viezerik. ;) Hahaha, gefeliciteerd alvast. :thumbsup: Ook leuk voor de kleine. Die loopt nu al natuurlijk als trotse (toekomstige) zus in het rond. :D

*wacht maar tot ze ouder zijn, dan krijg je spijt* :? ;)

Hij moet toch iets doen om aan budget voor de hobby te komen. Van dat hangerloontje van die slavendrijver houdt-ie niet veel over. :rolling:

Weertje hè? :zon: Mooie dag om lekker in de buurt van een groot grasveld nutteloos rond te hangen.

@Vinni: Hoe laat ga je vliegeren? Kom ik even kijken. Ben wel benieuwd. :yes:

ach , wat koopt siggy nou ? wat hij koopt verkoopt hij weer , en vliegen doet hij al helemaal niet meer , goedkoper kan niet , het is een zunnigert :yes: :wink:

ach , wat koopt siggy nou ? wat hij koopt verkoopt hij weer , en vliegen doet hij al helemaal niet meer , goedkoper kan niet , het is een zunnigert :yes: :wink:
Ikeakastjes en verder is er geen budget. Daarom gaat-ie juist beunen. Hij wil zo graag kopen. ;) Hij heeft zijn verkansie al uitgezocht, nu nog kijken of het inderdaad verweg of La Balkonia en Jägersfeld wordt. :rolling:

Dank u allen,nu even een bakkie intapt en lekker wakker worden in de tuin.
@ Pieter zal waarschijnlijk zaterdag zijn aan het eind van de dag,laat het nog wel even weten :yes:

Mogguh mannen :-)

Wat een superweertje, zometeen een broodje eten en hop naar ons veld.

Morgen of zaterdag FMS koekeloeren.

@Satstok

Heb jij die brommertjes nog in je auto liggen ? Thnx alvast ;-)

@ BYM: +1 wat de anderen zeiden :yes:

@ De rest: gaan er ook nog mensen BBQ'en zaterdag op de FMS. Ik niet in iedergeval :nooo: Wel nachtvliegeren :banana:

Jij ook bedankt man :thumbsup:
Rare dagen dit :rolleyes:

Morgen de zolder maar even opruimen,en het baby spul weer even te voorschijn toveren.En vrijdag gewoon weer even werken,en van het weekend even knallen met de Baja en eind van de dag even op de fiets door mijn achtertuin en kijken in spaarnwoude bij de vliegerts :yes:

:thumbsup:
Gefeliciteerd gozer!! (en je vrouwtje ook natuurlijk)

@junkie en Bym, dat het boek maar snel dicht mag en dan weer vooruit kijken :yes:

Nog een dagje blokken en nagelbijten, ga liever vliegen :(

Dank je wel man :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back