Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoezo koop gedrag? Ik koop toch nog niets?

Ik heb een bod gedaan. Wes weet zelf nog niet wat -ie ervoor hebben wilt. Is m'n bod te laag, dan gaat t niet door. Is m'n bod goed, dan gaat de DA50 erop. Heb er immers nog spul voor liggen ;)

Je kunt kopen wat je wilt, de EZ blijft favoriet :-) ;-)

Zometeen de HK EZ binnen en dan ben je helemaal om :-)

Mooi op tijd met die EZ's. Waren rap uitverkocht. ;)

Straks even schaap in knoflook scoren en dan naar de FMS uit de naad waaien. :?

Was ondanks de wind en het onstabiele gevlieg erg gezellig!
Nu ff lekker cola met Ron Miel en de bbq aansteken

Cheers!

Zo, even in de ontspanmodus na het spuien van alle kennis.
Nu ook officieel binnenvaartschipper :banana: mag ik eindelijk varen ;)
Morgen alweer wat op de kalender dus spaarnwoude zal het niet worden :(

Net even de Extreme Flight Disc afgesteld, alle uitslagen maximaal :banana:
Vanavond wat ledjes erop en dan morgen maar knallen op de FMS.... al er niet windkracht 1.000.000 staat 8O

@ Savage: gefeliciteerd man :yes: Wanneer mogen we mee? :mrgreen:

@Ravage: Goed gedaan jochie. :thumbsup: Nu een potje maken voor het ACH Partyschip. :mrgreen:

@PH-IVF: Hoe laat daar? Die lui zijn niet zo vlot met eten. Ikke ook rustig aan doen. :yes:

En de Trex 600 is verkocht. :bye: Nog even de twee 450's oplappen we en de deur uit. Einde heli avontuur v2.0. Ruimt lekker op op de kast. ;)

Helaas een beetje ziek. Zat er gisteren al aan te komen maar toen gewoon genegeerd. Hoofd zit vol en neus loopt leeg, best raar.

Vanavond bij FMS zit er dus niet in. Veel plezier mannen.

Daarnet wel even de deurbel, pakketje afgeleverd. 2 x 6S LiPo 2650 40C accu's, een LiPo zakje en wat nieuwe deans. Tevens 2 Becjes dus je krijgt er snel een terug Sleur.

zo , lcd is up and running in da hobbyroom , heerlijk snel ingeregeld allemaal :p

net boodschappen gedaan , overvloed aan lekkere dingen ingekocht , alleen ontbreekt mij de zin om het klaar te maken :)

heb nu het reich alleen tot zondagavond :yes:

dus ik hoop nu het moment te ervaren dat ik mij erop betrap dat ik me verveel :p ,daar heb ik zin an !, en is lang geleden :yes:

lekker niets doen , rust om je heen , bankhangen met dvd'tjes , beetje klooien en zo ;)

morgen ,mits die kolere wind eens optieft ! , wil ik wel ff veldhangen en vliegen met de vibrogym en de diablotin , ik hoop op een wk 2 of 3 , dat zou fijn zijn :yes: , eerst nog ff schilderen uiteraard .

zondag me lekker vervelen ,en laat het maar lekker regenen ;)

Helaas een beetje ziek. Zat er gisteren al aan te komen maar toen gewoon genegeerd. Hoofd zit vol en neus loopt leeg, best raar.

Vanavond bij FMS zit er dus niet in. Veel plezier mannen.

Daarnet wel even de deurbel, pakketje afgeleverd. 2 x 6S LiPo 2650 40C accu's, een LiPo zakje en wat nieuwe deans. Tevens 2 Becjes dus je krijgt er snel een terug Sleur.

@Phil

Graag gedaan man ;-)

@Burp

Voor de Funjet zeker ? ;-)

zo , lcd is up and running in da hobbyroom , heerlijk snel ingeregeld allemaal :p

net boodschappen gedaan , overvloed aan lekkere dingen ingekocht , alleen ontbreekt mij de zin om het klaar te maken :)

heb nu het reich alleen tot zondagavond :yes:

dus ik hoop nu het moment te ervaren dat ik mij erop betrap dat ik me verveel :p ,daar heb ik zin an !, en is lang geleden :yes:

lekker niets doen , rust om je heen , bankhangen met dvd'tjes , beetje klooien en zo ;)

morgen ,mits die kolere wind eens optieft ! , wil ik wel ff veldhangen en vliegen met de vibrogym en de diablotin , ik hoop op een wk 2 of 3 , dat zou fijn zijn :yes: , eerst nog ff schilderen uiteraard .

zondag me lekker vervelen ,en laat het maar lekker regenen ;)

Samsung rulezzzzz he junkie ? ;-)

Siggy, is een mogelijkheid maar ze zijn eigenlijk voor de trex500. Voor de funjet gebruik ik een easy setup, 5S :mrgreen:

Maar deze accu's kunnen er ook in dus.... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back