Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oke, zondag it is.. Zondag vliegdag..
Eens zien wat ik allemaal aan gort kan vliegen.. Of verkopen, of gewoon stuk vliegen.. its the one way or the other, maar het ruimt wel op![]()
Hang hem maar achter de Baja,en dan komt het goed schatjeMoet dan wel even een 'werper' vinden nog voor de stratos.
Hang hem maar achter de Baja,en dan komt het goed schatje![]()
ola groeten uit spanje
nog geen lekker vlieg weer maar dat komt wel
ga mooie filmpjes maken met de zeilvlieger
latorrrrrrrrrr
Tja, ik heb zondag al geroggeld. Dus ik kom sowieso zondag wel vliegen.
M'n pa gaat mee, dus heb iig een werper en toeschouwer... gehe.
Voor de Baja dan kijken hoe ver we komen.Erop is geen gezicht,en van de grond komen met een kilo of 14(inc alle alu hopups) doen we al helemaal niet.Eerder erop... er zit een brandstof motor, voorop de delta. Wordt lastig ACHTER de Baja hangen dan![]()
Gast, je lijkt Sleur wel. Die kan maar niet kiezen welke big scale hij wil kopen. :rolling:ik weet het nog niet spikel .
zaterdag autootje proefrijden in alphen a/d rijn , dus pas weer in de middag terug .
zondag werkt maris en heb ik geen voiture en heb ook nog eens floor !
maandag heb ik voor mezelf![]()
Gast, je lijkt Sleur wel. Die kan maar niet kiezen welke big scale hij wil kopen. :rolling:
Hahaha, wij gaan voor het programma: "Make up your fuckin' mind, now".als je nu naar help mijn man heeft een hobby kijkt , momenteel bezig op 4 , dan valt het met ons nog wel mee![]()
Grootste voordeel van dat bellen is dat je telefoonnummer (althans in ieder geval de oude VoIP nummers) echte 087 servicenummers zijn. En die duffe call centers niet bellen niet naar servicenummers want dan moeten ze extra betalen.Ziezo..
Even interwebz geinstalleerd bij m'n zwager.. Sinds kort ook XS4ALL als provider.. Even modempie aangesloten, telefonie erop aangesloten en tada, internet. Hij weer blij, wij weer blij![]()
Hahaha, wij gaan voor het programma: "Make up your fuckin' mind, now".![]()
NIET!!! Steve Jobs vindt dat het niet nodig is. Dus dan hoeft het niet. PUNT!!!Een oplossing zou welkom zijn.