Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, zondag it is.. Zondag vliegdag..

Eens zien wat ik allemaal aan gort kan vliegen.. Of verkopen, of gewoon stuk vliegen.. its the one way or the other, maar het ruimt wel op :)

Oke, zondag it is.. Zondag vliegdag..

Eens zien wat ik allemaal aan gort kan vliegen.. Of verkopen, of gewoon stuk vliegen.. its the one way or the other, maar het ruimt wel op :)

ik weet het nog niet spikel .

zaterdag autootje proefrijden in alphen a/d rijn , dus pas weer in de middag terug .
zondag werkt maris en heb ik geen voiture en heb ook nog eens floor !
maandag heb ik voor mezelf :hammer:

lekker weekend voorruitzicht :?

misschien kan ik nog iets regelen met oma , anders houd het op .

Tja, ik heb zondag al geroggeld. Dus ik kom sowieso zondag wel vliegen ;).
M'n pa gaat mee, dus heb iig een werper en toeschouwer... gehe.

ola groeten uit spanje:yes:

nog geen lekker vlieg weer maar dat komt wel

ga mooie filmpjes maken met de zeilvlieger8-)

latorrrrrrrrrr

ola groeten uit spanje:yes:

nog geen lekker vlieg weer maar dat komt wel

ga mooie filmpjes maken met de zeilvlieger8-)

latorrrrrrrrrr

greetz van je battle maatje ;)

Tja, ik heb zondag al geroggeld. Dus ik kom sowieso zondag wel vliegen ;).
M'n pa gaat mee, dus heb iig een werper en toeschouwer... gehe.

ik doe mijn best , moet ff een auto roggelen .

dit is ook best blits :yes: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Electric Fiberglass Pylon Racer 930mm Kit

*verder snuffelt *

Eerder erop... er zit een brandstof motor, voorop de delta. Wordt lastig ACHTER de Baja hangen dan ;)
Voor de Baja dan kijken hoe ver we komen.Erop is geen gezicht,en van de grond komen met een kilo of 14(inc alle alu hopups) doen we al helemaal niet.

ik weet het nog niet spikel .

zaterdag autootje proefrijden in alphen a/d rijn , dus pas weer in de middag terug .
zondag werkt maris en heb ik geen voiture en heb ook nog eens floor !
maandag heb ik voor mezelf :hammer:
Gast, je lijkt Sleur wel. Die kan maar niet kiezen welke big scale hij wil kopen. :rolling:

Ziezo..

Even interwebz geinstalleerd bij m'n zwager.. Sinds kort ook XS4ALL als provider.. Even modempie aangesloten, telefonie erop aangesloten en tada, internet. Hij weer blij, wij weer blij ;)

Ziezo..

Even interwebz geinstalleerd bij m'n zwager.. Sinds kort ook XS4ALL als provider.. Even modempie aangesloten, telefonie erop aangesloten en tada, internet. Hij weer blij, wij weer blij ;)
Grootste voordeel van dat bellen is dat je telefoonnummer (althans in ieder geval de oude VoIP nummers) echte 087 servicenummers zijn. En die duffe call centers niet bellen niet naar servicenummers want dan moeten ze extra betalen. :p ;) :lol:

Hahaha, wij gaan voor het programma: "Make up your fuckin' mind, now". :mrgreen:

i did make up my fucking mind , en heb mijn verrotte ouwe flutjet een update gegeven , is nog niet af en vergt nog een aantal uur werk , nu nog hopen dat het strak vliegt ;)

zie foto's

funjet003.jpg

funjet002.jpg

funjet001.jpg

Internet werkt goed bij m'n zwager.. direct uit verveling maar even iets loos gedaan..

Laatst bewerkt door een moderator:
Er komen weer mooie kisten voorbij...

Even een vraag voor aaifoon gebruikers. Kan je in je contactpersonen kiezen om sommige contacten wel door te laten komen als ze bellen en de rest en onbekend stil.

Bij oude nokia's en ericssons was dat geen probleem maar kan dit niet vinden op de aaifoon. Als ik in de rustmodus ben mag alleen het werk bellen....

Een oplossing zou welkom zijn.

trainerprobleem opgelost!!!!! Heb net 1 maal calmato electro trainer (vliegklaar), 1 maal calmato 40 trainer (brandstof, nog nieuw!!) en 1 maal great planes super sportster (vliegklaar) opgehaald, plus 8 brandstofmotoren, 1 maal Flutaba T6ex met 2 ontvangers, 2 startmotoren, 3 powerpanels, lipolader met balancer, 2 brushlessmotors (geen idee wat voor??) en nog een heleboel andere zooi opgehaald............kan weer ff voort!!!!:yes::yes::yes::yes: en dat alles voor 350 eurie..:yes::yes::yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back