Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
i did make up my fucking mind , en heb mijn verrotte ouwe flutjet een update gegeven , is nog niet af en vergt nog een aantal uur werk , nu nog hopen dat het strak vliegt ;)

zie foto's

funjet003.jpg

funjet002.jpg

funjet001.jpg

Zijn je vleugels nog wel recht ?
Ritje Hoorn gedaan hoor ;-) :-)

trainerprobleem opgelost!!!!! Heb net 1 maal calmato electro trainer (vliegklaar), 1 maal calmato 40 trainer (brandstof, nog nieuw!!) en 1 maal great planes super sportster (vliegklaar) opgehaald, plus 8 brandstofmotoren, 1 maal Flutaba T6ex met 2 ontvangers, 2 startmotoren, 3 powerpanels, lipolader met balancer, 2 brushlessmotors (geen idee wat voor??) en nog een heleboel andere zooi opgehaald............kan weer ff voort!!!!:yes::yes::yes::yes: en dat alles voor 350 eurie..:yes::yes::yes:

Edwin,

Netjes geregeld, je kan voorlopig weer verder. heb nog een combi tang van jou in me vliegkoffer, neem hem dinsdag wel mee naar de club.:yes:

Hopelijk vliegt ie net zo strak als dat ie eruit ziet junk... netjes!

dank u ;)

op de foto is hij mooier dan in het echt , vaak is het andersom ;)

als het een nieuwe funjet was ,had ik meer tijd genomen ,en de folie strakker gemaakt , maar hij is prima voor de testfly

Zijn je vleugels nog wel recht ?
Ritje Hoorn gedaan hoor ;-) :-)

deze yet is nog wel superstrak , heeft nog nooit de hele dag in de volle zon gelegen ;)

*bedje opzoeken gaat *

Edwin,

Netjes geregeld, je kan voorlopig weer verder. heb nog een combi tang van jou in me vliegkoffer, neem hem dinsdag wel mee naar de club.:yes:
niet verkeerd dacht ik..........:yes:
Combitang komt goed, ff kijken of ik Dinsdag nog in het land ben....

Laatst bewerkt:
Iemand hier nog een DX6 of DX7 in de aanbieding?

Ik wil een wat serieuzere zender gaan gebruiken voor de 'serieuzere' toestellen. Wil me daarmee niet op glad ASSANijs bevinden ;)

Flutaba, Spektrum, het is mij om het even... Ik zie voldoende sportvliegers met Spektrum vliegen alsmede met Futaba..

Aangezien er meer gekken bij de ACH vliegen met Spektrum dan dat andere (veel te dure) merk... gok ik de kans groter dat er iemand is die nog wat heeft liggen ;)

Hey Pieter, ik heb jou soldeertin meegenomen van de club... had je nog laten liggen.
Had het via Jasper in mijn bezit gekregen.
Zondag op het veld? Ik wel :banana: Dan kun je het weer terugkrijgen :yes:

@ Gorby: Ik neem de crashmato dan wel mee... al dan niet in delen :mrgreen:

Ook maar slapen gaat. Morgenochtend eerst even een buitenboordmotor afmaken en dan misschien met de heli vliegen. Twee nieuwe accu's moet je natuurlijk testen.

Zal het licht uit doen. (Klik donker)
Nu even een tukkie doen en straks om +/- 9:00 op het veld tot een uur of 13:00

FF spelen met de FPV en de Sebart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back