PH-ILS
Forum veteraan
laten we afspreken om 12;30 op het veld , wel lekker als je mijn funjet ff opgooit
daarna nog ff stormvliegen met de SE
even buienradar in de gaten houden ,maar de buien gaan net langs ons .
OK

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
laten we afspreken om 12;30 op het veld , wel lekker als je mijn funjet ff opgooit
daarna nog ff stormvliegen met de SE
even buienradar in de gaten houden ,maar de buien gaan net langs ons .
Weet ik, maar zie het graag bevestigd door anderen... :rolling:Sleur... je bent een held!!!
*gaat vanmiddag even op en neer naar Ridderkerk*
Goh, zat gisteren in de buurt... Hellevoetsluis that is
+ een PB naar SP1K3
Weet ik, maar zie het graag bevestigd door anderen... :rolling:
*rare lucht ruikt* :?
Leuker dan een kwatcopter: De kwartcopter met maar één prop (gewoon een vliegtuig dat prop hangt). Geinig hoor.Eigenlijk net zo simpel en veel energiebewuster dan 4 van die stroomvreters.
(via een ander topic)
Waarom? Deze is gelijk aan prophangen met je vliegtuig. Alleen de roeren zitten op een wat effectievere plek.grappig , maar ik vind het net zo saai als een 4copter , alleen die bal is veiliger
dan ga je toch echt af als je daarmee vliegt![]()
Bij die aanbieding zitten twee full range 8-kanaals ontvangers. Dat zijn deze ontvangers. Heb je gelijk telemetrie en logging. 8O 8) In slanke en kleinere modellen kun je deze zetten (bedoeld voor bijv. carbon DLG, HLG, F5J en F5B). Parkflyers tot 500 meter afstand voldoen deze prima. Indoor deze of deze (afhankelijk van hoe je de aansluitngen wilt hebben). Natuurlijk is het bereik van de parkflyer en indoorontvangers groter maar een zekere veiligheidsmarge kan de noodzaak nieuwe vliegers te kopen beperken.Sleur: Je hebt me om naar Spektrum... Nu nog even erachter komen wat de beste ontvangers zijn voor bijvoorbeeld brandstof kisten en schockies![]()
En dan volgend jaar weer deze discussie?Sleur: Je hebt me om naar Spektrum... Nu nog even erachter komen wat de beste ontvangers zijn voor bijvoorbeeld brandstof kisten en schockies![]()
hey , de wind neemt af !
tot straks allemaal![]()
Een AR6110 in een FunJet is geen optie. Eindigt die net zo als Siggy's vlieger.@Sleur: Voor de zekerheid, jij zou dus een 600 ipv een 6110 in een funjet achtige plaatsen?
Nu eerst even boodschapjes doen en bril halen voor mn meissie. Straks 1 uur hopelijk terug en dan op en neer richting rotjeknor..
En hagel in 075 8O
Neem je een regenpak, rubberboot en je Hydro mee? Ga je nodig hebben in 0251.hey , de wind neemt af !