Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De kwaliteit is om het even. Maar de prijs van imitatie ontvangertjes t.b.v. parkflyers en indoor piep kan wel doorslaggevend zijn voor velen. Een indoorontvangertje voor $4,99 of 9-kanaals medium range $24,95 maakt het vaak heel antrekkelijk.

Misschien even deze gast bellen?

Sleur... je bent een held!!!

*gaat vanmiddag even op en neer naar Ridderkerk*

Sleur... je bent een held!!!
Weet ik, maar zie het graag bevestigd door anderen... :rolling:

*rare lucht ruikt* :? :oops:

Leuker dan een kwatcopter: De kwartcopter met maar één prop (gewoon een vliegtuig dat prop hangt). Geinig hoor. :yes: Eigenlijk net zo simpel en veel energiebewuster dan 4 van die stroomvreters. ;)

(via een ander topic)

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet ik, maar zie het graag bevestigd door anderen... :rolling:

*rare lucht ruikt* :? :oops:

Leuker dan een kwatcopter: De kwartcopter met maar één prop (gewoon een vliegtuig dat prop hangt). Geinig hoor. :yes: Eigenlijk net zo simpel en veel energiebewuster dan 4 van die stroomvreters. ;)

(via een ander topic)

grappig , maar ik vind het net zo saai als een 4copter , alleen die bal is veiliger ;)
dan ga je toch echt af als je daarmee vliegt :)

grappig , maar ik vind het net zo saai als een 4copter , alleen die bal is veiliger ;)
dan ga je toch echt af als je daarmee vliegt :)
Waarom? Deze is gelijk aan prophangen met je vliegtuig. Alleen de roeren zitten op een wat effectievere plek. :yes: ;) Gewoon vliegen zonder gyro's is best wel moeilijker dan met zo'n gyro ding. :D

Sleur: Je hebt me om naar Spektrum... Nu nog even erachter komen wat de beste ontvangers zijn voor bijvoorbeeld brandstof kisten en schockies :)

Sleur: Je hebt me om naar Spektrum... Nu nog even erachter komen wat de beste ontvangers zijn voor bijvoorbeeld brandstof kisten en schockies :)
Bij die aanbieding zitten twee full range 8-kanaals ontvangers. Dat zijn deze ontvangers. Heb je gelijk telemetrie en logging. 8O 8) In slanke en kleinere modellen kun je deze zetten (bedoeld voor bijv. carbon DLG, HLG, F5J en F5B). Parkflyers tot 500 meter afstand voldoen deze prima. Indoor deze of deze (afhankelijk van hoe je de aansluitngen wilt hebben). Natuurlijk is het bereik van de parkflyer en indoorontvangers groter maar een zekere veiligheidsmarge kan de noodzaak nieuwe vliegers te kopen beperken. ;)

Maar shockies moet je die Hongkong dingen in doen. Ik heb er vele en ze voldoen prima tot zo'n 150 tot 200 meter afstand. :yes:

Gorby: Niet nodig dus, nu ik juiste en volledige informatie van Sleur ontvangen heb.

@Sleur: Voor de zekerheid, jij zou dus een 600 ipv een 6110 in een funjet achtige plaatsen?

Nu eerst even boodschapjes doen en bril halen voor mn meissie. Straks 1 uur hopelijk terug en dan op en neer richting rotjeknor..

@Sleur: Voor de zekerheid, jij zou dus een 600 ipv een 6110 in een funjet achtige plaatsen?

Nu eerst even boodschapjes doen en bril halen voor mn meissie. Straks 1 uur hopelijk terug en dan op en neer richting rotjeknor..
Een AR6110 in een FunJet is geen optie. Eindigt die net zo als Siggy's vlieger. :yes: Je bent heel snel buiten het bereik, zeker als je wat lager boven de grond zit. :? Liever een AR6255, is full range. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back