Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook de Spitfire is er bijna klaar voor. Servo's zijn ingeregeld op de DX8.. Oeh! wat een onwijs zendertje is dat zeg!

Enkel morgenochtend nog een aan/uit schakelaar "inbouwen" en dan is die ook vliegklaar.

De Diamand No Limit (ex Japs) gaat t niet worden morgen. Nu even te weinig tijd voor gehad vandaag. Maar goed, mooi begin toch? 2 brandstof kisten mee ;)

Net nog even de accu's geladen en alles nog een keer gechecked... moet goed zijn nu.
Ik heb er zin an morgen, of straks eigenlijk.

Truste

Jup.. idem! :)

Accu's zijn geladen. Alleen morgenochtend de startkist nog even controleren.

Ook direct de Spitfire maar afgerond. Schakelaar ingebouwd en accu weg gewerkt.

Ben d'r klaar voor!!! (hopelijk het RC spul ook...)

*Nu slapen gaat..*

Ja, ook goedemorgen. Kl0te vogeltjes... :evil: Gisteravond ineens knallende koppijn, iets met migraine. Van het buurtfeestje *hup* mijn in gedoken. Slecht geslapen en om 04:15 gingen die kippen met hun gepiep me behoorlijk irriteren. Dus al anderhalf uur wakker. 8O :? Ondertussen gaat het wel weer, aanvalletje duurt bij mij meestal zo'n 4 tot 6 uur en dan nog een dag lichte hoofdpijn.

Maar als ik zo naar buiten kijk, is het prima vliegweer. Ik ga nu de auto inpakken en naar het veld. Wat is er nu mooier dan vliegen bij een vere ochtendzon? 8) :nooo:

*maar weer naar bed gaat, proberen wat te slapen* :sleepy: :hammer:

Ja, ook goedemorgen. Kl0te vogeltjes... :evil: Gisteravond ineens knallende koppijn, iets met migraine. Van het buurtfeestje *hup* mijn in gedoken. Slecht geslapen en om 04:15 gingen die kippen met hun gepiep me behoorlijk irriteren. Dus al anderhalf uur wakker. 8O :? Ondertussen gaat het wel weer, aanvalletje duurt bij mij meestal zo'n 4 tot 6 uur en dan nog een dag lichte hoofdpijn.

Maar als ik zo naar buiten kijk, is het prima vliegweer. Ik ga nu de auto inpakken en naar het veld. Wat is er nu mooier dan vliegen bij een vere ochtendzon? 8) :nooo:

*maar weer naar bed gaat, proberen wat te slapen* :sleepy: :hammer:

Was het al druk op het veld Sleur ? :-)
Goedemorgen allen, ik ben er ook klaar voor.
Ga een beetje bijtijds naar het veld, nu is het nog mooi weer ;-)

Was het al druk op het veld Sleur ? :-)
Alleen wat kippen en een konijn, beetje grondmist. :lol: Nee, het was erg vroeg en mijn hoofd stond niet echt naar vliegen. Ook had ik geen opgeladen cam om te filmen. Had denk ik wel mooi geweest zo vroeg. :yes: Was windstil hier in 0251. :yes:

Maar de accu's hangen aan de borst. Straks wel even Monsunnen. :banana:

:yes:
Alleen wat kippen en een konijn, beetje grondmist. :lol: Nee, het was erg vroeg en mijn hoofd stond niet echt naar vliegen. Ook had ik geen opgeladen cam om te filmen. Had denk ik wel mooi geweest zo vroeg. :yes: Was windstil hier in 0251. :yes:

Gezellig Sleur ;-)

*broodje eten gaat en bakkie koffie erbij.

goeie morgen
was erik er nog niet dan????
bij fms stond hij om half 7 al tevleigen met zn calmato
hoe zit t met t veld ?
nog meer kraters of valt t mee
wil de yak meenemen

mogge !

ziet de boomtoppen lekker heen en weer zwiepen , of valt het mee ?

eerst maris naar haar werk brengen ,dan floor naar oma , dan weer terug , laden en lossen van vliegers , dan maar es naar het veld .

*druk heeft *

tot laters

siggy , wil jij je wattsup meenemen ?
ik heb wel deans .

in 075 alweer/wederom storm !

Huh, hemelsbreed niet veel meer dan 2km bij Junkie vandaan maar hier is het bijna windstil.

Mooie dag om een beetje te vliegen en vanmiddag te bbknoeien. Spulletjes gisteren al gehaald. Morgen is het weer minder dus vandaag genieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back