Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee wat er in zat. De camera zat met alleen een elastiekje vast. Gelukkig is hij blijven zitten. Zo'n keyring cam ga je nooit meer terug vinden. :nooo:Hij vloog toch wel op 4S he? Minstens!![]()
Uteraard, zat al in de pijplijn. Komt er aan...Gooi ook ff een foto van die berg balsa op dit draadje![]()
Goedemorgen vliegvriendjes!
Hij vloog toch wel op 4S he? Minstens!![]()
En die wilde Nijssie weg geknipt hebben. :?Zelfs de laatste 30 seconden zijn leuk!!
op zich wel interesse , maar het ligt eraan of je hem ook leeg verkoopt , ik heb immers alles al liggen alsmede een mooi saito blok .
ik wil ook even niet zoveel geld uitgeven aan de leuke hobby , pas als het nieuwe veld klaar is .
dus de vraag is , wat vraag je voor de SE kaal ? , evt kunnen de servo's wel in de vleugels blijven zitten .
je mag hem trouwens wel schenken , ik schrok om 4:00u wakker , en had een nachtmerrie over .... jawel , de SE![]()
Was die SomtinExtra de ex-vliegert van Jasper?
Jup, the same![]()
Zoooooooooo, leeft die ook nog. Grappig om weer een oude vliegert
van mij te zien langs komen. Ded deal toen der tijd met BYM heeft mij
doen verslaven aan helicopters.
Ja nog ff en ik ga je er geld op toegeven
150€ fixed price.
Eerdaags maar eens uitzoeken wat ik allemaal te koop ga zetten en het op het te koop gedeelte gaan plempen denk ik ...
Heb sowieso al 4 brandstofkisten die ik weg wil doen, alsmede nog wat rollend materieel ....
Ja nog ff en ik ga je er geld op toegeven
150€ fixed price.
Eerdaags maar eens uitzoeken wat ik allemaal te koop ga zetten en het op het te koop gedeelte gaan plempen denk ik ...
Heb sowieso al 4 brandstofkisten die ik weg wil doen, alsmede nog wat rollend materieel ....
Ik mag echt even geen geld meer uitgeven voorlopig.. dus aan mij valt niets te slijten (denk ik)![]()
pfff ,wat een uitspraak ! , als jij echt iets moois ziet koop je het toch wel , al is het morgen !
Bym: jij stopt met de hobby lees ik ?
Even voorlopig is bij jou.... 6 uur? :? :lol:Ik mag echt even geen geld meer uitgeven voorlopig.. dus aan mij valt niets te slijten (denk ik)![]()