Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Sp1kk3I: Gewoon soort van harsen, die verf die erop zat ging er heel makkelijk af. Ik heb het gewoon met Ducttape gedaan, goed erop wrijven, even laten zitten en daarna er voorzichtig af trekken. Dit moest ik wel een paar keer doen.

@Phil: Hoe heb je de verf eraf gehaald? Zit te denken om de mijne ook te strippen. De rode verf laat uit zichzelf steeds meer en meer los.. Ziet er niet meer uit :(
Gewoon een strook brede plakband op de verf plakken, goed aandrukken en dan de plakband met verf en al eraf trekken. :teacher: ;)

@Sleur

Helaas geen funlinerachtige op voorraad ;-)
Tsja, uitlopend product hè. ;) Gaan we verder zoeken. :pc:

nationale knutsel avond :yes:

tussen het knutselen door even peukies gehaald , uiteraard ff met de panda van maris :yes: , leuk ,leuk ,leuk karretje zeg ! ff met een ommetje weer naar huis ,stukkie snelweg genomen , rijd echt heel leuk , voor mij ff wennen om van 210 pk naar 60 pk te gaan , maar evengoed pittig karretje :p

ik denk dat ik morgen maar es lekker een dagje vrij neem , het gaat lekker regenen , dus een goeie smoes om verder te kunnen knutselen aan de vliegvloot :yes:

@ Sleur: ben benieuwd deze blizzard wel vliegt
Waarom zou die niet vliegen? Door de verf is-ie nog harder geworden dan normaal (eerste laag beetje dik gedaan, is er goed in getrokken). Setup is beter dan de originele van MPX. Die van MPX is een 3516-1350kV met 9x6" prop en doet ca. 330W. De setup die ik heb is de tuning setup van Natterer Modellbau en is dus een 3542-1450kV met 10x6" prop en doet volgens Drive Calc zo'n 450W. Stukken beter dus. :yes:

Bekend probleem van de Blizzard is flutter op de rolroeren. We zien wel hoe diep deze komt zonder modificaties. 8O :?

als een speer :yes: , geen gezeur met setup en opbollende lipo's , gaat gewoon kneiterhard , alleen niet te korte bochtjes maken ,anders valt hij over zijn vleugel weg , het kan een gemenerd zijn :yes:
Niet te langzaam vliegen. Het is een Warm Liner (zeker geen Hot Liner). Gas is alles... :yes:

Tussen het knutselen door even een bedrag met 3 nullen aan het overmaken vast naar de renault dealer.. :yes: :(

Zodirect even een stuk ducktape pakken en eens zien wat het met de verf op mijn fuckjet doet..

Niet te langzaam vliegen. Het is een Warm Liner (zeker geen Hot Liner). Gas is alles... :yes:

weet ik inmiddels , maar ook met veel gas, ineens teveel up geven , ga je schrikken hoor ;) ,daar kwam ronald en ragger ook achter .
gewoon even weten hoe die vliegt , we hebben nu ook wat meer ervaring ,dus dat scheelt , ik heb gisteren maar 2 kisten gecrashed :oops: ;)

hier mijn grote liefde , nu nog half in haar onderbroek , sexy !!

madness001.jpg

Ja, had ik al gedaan. Maar er komt nog eens 17,50 verzendkosten bij. :bye: En ook Verspaget en nog zo'n tent die in Google naar boven borrelde, hebben hem al lang niet meer. Lekker up-to-date webshopjes dus. :? :nooo:

Ik heb mijn best gedaan voor je vriend :yes:

Zal het toch een twinstar worden, jammer van die smalle romp.
De Voyager was echt een vrachtschip :cool:

Ik heb mijn best gedaan voor je vriend :yes:

Zal het toch een twinstar worden, jammer van die smalle romp.
De Voyager was echt een vrachtschip :cool:
De moeite wordt gewaardeerd. :worship: :yes: De Voyager/Funliner konden wat harder vliegen dan de TwinStar, vleugel wat dikker en dus wat stabieler. Morgen maar eens eBay afstruinen...

Heren,

Verplichte kost zou ik zeggen. Moet voor iedereen te begrijpen zijn en is zeer interessante kost. Verklaard een hoop dingen.

grondsnelheid-versus-luchtsnelheid-ofwel-de-invloed-van-de-wind

invloed-windshear-op-modelvliegtuigen
Al lang gedaan en ook al van de week onzin gepost. :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back