Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
welkom marsje ;) ( ik heb er net 1 op :yes: )

gewoon lekker brandstof vliegen hoor !! , niet zo'n elektro bounty worden !

zo , de madness moet ik alleen nog voorzien van 13 cc saito , dus die krijg ik dit weekend wel af .

net de somethin extra bekeken (ex jasper/ex bym ) maar dat ziet er niet uit , een hoop aan geknoeid/geplakt , dus die ga ik strippen en netjes maken , stabilo staat ook niet recht ,landing gestel moet los geboord worden , dus nog deels slopen ook :mad: ,
daarna voorzien van nieuwe folie en mooie spulletjes , dus lekker een SE pimpen , vliegen kunnen we toch niet meer met dat rotweer , dus tijd invulling zat aan gezin en geknutsel :yes:

ik moet zeggen , ik heb ook meer zin om te restaureren dan te vliegen , laatstgenoemde durf ik toch niet meer ,als ik aan dinsdag terugdenk :( ;)

Die zul je ook niet snel vinden. Het is een originele bouwkit (waar een tekening bij zit). Als die online zou staan, zou het een gevalletje, schending van de privacy van Robbe zijn..

Wat je misschien wel vind, zijn kloons.. Maar aangezien je in Krommenie woont en mijn paps in Zaandijk, kan ik vragen of hij de tekening nog heeft liggen. Ben er morgen overdag, dus zeg het maar :)

ja supper graag zelfs kan ik aan de bak heheheh

Ziezo... het nodige aan plakfolie verder en de Funjet is er weer klaar voor :yes:

funjet06.png

Nu nog even wat 4Sjes bestellen, maar zal pas volgende maand worden vrees ik :(

Nee dat waren die van Phil en Nickos.. De mijne was hiervoor rood. Ik denk niet dat je die nog gezien hebt..

funjet01.JPG

Maar die rode verf liet los.. dus nu plakfolie erop

hoi jef ja hoor je zit goed .
gr van oma (96) was zeer gezellig veel :D om 23.00 uur weg en wilden nog even naar jullie toe maar dat ging even mis, op de afslg koen /westzaan stonden we voor het rode licht te wachten :( je weet daar heb ik een hekel aan (maar goed) komt er een aan (niet gezien maar wel gehoord ) met gierende banden probeerde hij op tijd te stopen laat hij een paar meter te kort komen en waar stopte hij ................ jawel tegen de auto :snipersmile:was een vlinke klap , wat denk je heeft die l,,,,,,,,,,, geen rijbewijs :2gunfire:hebben we toch maar de politie gebeld.o ja moest nog blazen ook . wij zelf hebben tot nog toe geen probeemen en een verzoek van die :vamp: OM ER GEEN POLITIE BIJ TE HALEN .die is gek, echt wel komen die jongens, ja met lichies

Ronald ik neem als het mogelijk is dinsdag de vleugel wel mee:D

hoi jef ja hoor je zit goed .
gr van oma (96) was zeer gezellig veel :D om 23.00 uur weg en wilden nog even naar jullie toe maar dat ging even mis, op de afslg koen /westzaan stonden we voor het rode licht te wachten :( je weet daar heb ik een hekel aan (maar goed) komt er een aan (niet gezien maar wel gehoord ) met gierende banden probeerde hij op tijd te stopen laat hij een paar meter te kort komen en waar stopte hij ................ jawel tegen de auto :snipersmile:was een vlinke klap , wat denk je heeft die l,,,,,,,,,,, geen rijbewijs :2gunfire:hebben we toch maar de politie gebeld.o ja moest nog blazen ook . wij zelf hebben tot nog toe geen probeemen en een verzoek van die :vamp: OM ER GEEN POLITIE BIJ TE HALEN .die is gek, echt wel komen die jongens, ja met lichies

Ronald ik neem als het mogelijk is dinsdag de vleugel wel mee:D

tssss lekker is dat hebben jullie nix meteen veel schaden denk

weet ik niet bumper wel stuk maar in donker zie je niet veel morgen even goed kijken onder de auto , die ander auto had wat water problemen er zat niet veel meer in die radiator en die :alien: moest even mee naar pb

weet ik niet bumper wel stuk maar in donker zie je niet veel morgen even goed kijken onder de auto , die ander auto had wat water problemen er zat niet veel meer in die radiator en die :alien: moest even mee naar pb

ow oke
we zien wel morgen kom ik bij je langs
oja ik krijg mischien een tekenig van een Charter met ailerons

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back