Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat een enig tasjes heb je erbij.Ga lekker mijn grote vriend maar weer eens uitlaten na het eten
![]()
![]()
Hahaha, hij spaart zelfs handtekeningen van zijn Fapperella's (linksboven, iets met K3)... :? :lol:Wat een enig tasjes heb je erbij.
Hahaha, hij spaart zelfs handtekeningen van zijn Fapperella's (linksboven, iets met K3)... :? :lol:
*vergeten is wielen te regelen voor de Monsun v2*![]()
Uh, Zo'n dikke brommer zit er niet in. Dit is serieus schaalvliegen. Geen HoogTij-schaalvliegen.dan gewoon net zoals je minimag opstijgen, gewoon op het hek hangen en torkent opstijgen.![]()
Uh, Zo'n dikke brommer zit er niet in. Dit is serieus schaalvliegen. Geen HoogTij-schaalvliegen.
En overal zijn de schuimwielen van ca. 50x18mm op. :evil: :cry:
met lichte tegenzin verder folie aanbrengen op de SE
denk je genoeg folie te hebben , is het weer bijna op, Q had niet meer dan 1.3 meter grijs , had 2 meter nodig .
onderkant v/d vleugel maar wit dan .
ACH , zo blijf je bezig![]()
Aha, ik vond in een bakje (1 van 3000, zo ergens geparkeerd) nog twee wielen van Robbe 55x18mm. Dus alleen voor nog een wieltje nodig van 55mm diameter.zal morgen is kijken bij ons op zolder.En overal zijn de schuimwielen van ca. 50x18mm op. :evil: :cry:
lekker bezig junkie![]()
Aha, ik vond in een bakje (1 van 3000, zo ergens geparkeerd) nog twee wielen van Robbe 55x18mm. Dus alleen voor nog een wieltje nodig van 55mm diameter.
Voor de spare parts he.Heb jij een samsoniteWat een enig tasjes heb je erbij.
Heeft nog wel een t-shirt voor je hoor,met die rooie erop(toen nog niet zwanger).Hahaha, hij spaart zelfs handtekeningen van zijn Fapperella's (linksboven, iets met K3)... :? :lol:
Heb je hem al wel betaald dan? Of wilde je Spikkel gewoon te snel af zijn deze keer?Een zeer nette arf die ik helaas niet ga ophalen.
Heb je hem al wel betaald dan? Of wilde je Spikkel gewoon te snel af zijn deze keer?![]()
:lol:
Net zag het er nog naar uit dat de pleuris uit de lucht zou vallen. Nu een klein wolkje hier en daar, ondergaande zonnestralen en compleet windstil.Raar weer als het klimaat verandert. :?
Lol... Is een mooie kist indeed... Maar to be honest, ik zou eerder voor deze gaan:
Top Flite Giant Scale P-51 Mustang Airplane Kit
Ja, vertel mij wat. Ik heb in de tuin aan de grote tafel aan de vliegers zitten knutselen. Maar ja, het is maandag en dan is vrouwtje naar school.Was prima weer op het veldWas ook gezellig
![]()