Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja nog wel ik doe met 10 min dubbel klikmarsje
ben je er nog of lig je al in bed![]()
Goedemorgen vliegeniers en veldhangers
Bijna weekend, ik heb er zin in ;-)
Goedemoggel,
Gisteravond bij Nick geweest om de Funjet te bestickeren, ik vind hem echt gaaf geworden. Nick onwijs bedankt voor het werkNu maar hopen dat er niemand doorheen knalt, dan baal ik er echt van
Hier wat foto's... even snel gemaakt met mijn telefoon.
@Phil,
Graag gedaan, was gezellig.... mooi vliegertje geworden he![]()
+1wanneer zijn die dogfighters te krijgen ? zal lynx straks ff bellen .
ik koop liever de dogfighter dan een nieuwe funjet , de setup van een dogfighter blijft wel heel , maar junkie zal er een 4tact brommer opplakken
[URL="- Dogfighter multiplex weymuller‏[/URL]
leuke kist lijkt me![]()
@vinni:
dank voor het aanbod!
Ik heb 2 van deze regelaars: Torcster Speedcontroller ECO BEC 20A V2 in mijn Twinstar zitten,maar het handleidinkje waar op staat met hoeveel keer piepen de regelaar ingesteld staat,kan ik nergens meer vinden.
Met een programmeerkaartje is het waarschijnlijk wat eenvoudiger te in te stellen.
Ik zou daar overigens best wel wat hulp bij kunnen gebruiken...
Aangezien het vanavond ACH clubavond is,neem ik de Twin* wel mee naar de club. Mocht iemand me willen helpen,zou dat tof zijn!
daarna:roost:
:lol:
Wellicht ten overvloedde...
@Fuckjetters:
]
Wellicht ten overvloedde...
@Speedvliegers:
GAAFT !!! de landing is dan wel weer een stuk minder ... en moet zo een ding niet afkoelen ? Hij moet toch even blijven draaien?? #geenverstandvanjetheeft.
Nickos.. kom dr maar in...