PH-ILS
Forum veteraan
ach , dat is alleen de eerste keer :shock:
AU!! Enne, hoe weet jij dat het ook pijn doet bij mannen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ach , dat is alleen de eerste keer :shock:
Bij borstmodellen misschien wel maar bij borstloze modellen kunnen het toch de aambeien zijn die meerdere keren zorgen voor ellende. :? :teacher:ach , dat is alleen de eerste keer :shock:
*gelooft dat alcohol aardig toegeslagen heeft bij een aantal* :celebrate:
Bij borstmodellen misschien wel maar bij borstloze modellen kunnen het toch de aambeien zijn die meerdere keren zorgen voor ellende. :? :teacher:
*gelooft dat alcohol aardig toegeslagen heeft bij een aantal* :celebrate:
Als je het niet heel erg vindt graag, wil mijn hok nu leeg hebben en het staat me in de weg zodoende.
@Burp
Jij hebt je scalpel nog toch?
Je mag de mijne hebben.
Weg met die meuk ....
Gewoon lekker weer een dag niets gedaan (op wat wandelen na dan). Heerlijk hoor. Buik vol kadaver en gerstenat, alleen het toetje moet nog weggewerkt worden....
![]()
/ouderwetse mod-rellen verwacht
Mooi man, bedankt. Heb ik iets spare. Die dingen brengen tweedehands helemaal niets meer op, als je ze weg wil geven moet er bijna geld op toe![]()
Hoor het wel van je,als het zover iseerdaags gaat de garage er aan geloven wat opruimen betreft, dan kom ik dat baja spul vanzelf wel tegen
Ik zal aan je denken als ik het zie snoekie![]()
@ BYM: Ik hou me ook aanbevolen voor jou scalpel... maar dan deze :rolling:
![]()
[/QUOTE]Heb mijn Nemo vandaag zwemles gegeven.... vond ie niet zo leuk....
Piepschuim en ontvanger heel de rest van de electronica incl video zender geven geen geluid meer :-(
Weet je hoe een FPV funjet door een paaltje heen vliegt?
Ik heb nog wel een bladhouder liggen. Die dingen verslijten niet en had er destijds twee gekocht (via BYM). Bij interesse hoort ik het wel. Pintje en dan is het okidoki.@ BYM: Ik hou me ook aanbevolen voor jou scalpel... maar dan deze :rolling:
![]()
Echt knap, zie je wat je vanuit het vliegtuig kunt zien, ga je de sloot in of ram je een paal. Ben je dan blind of wat? :?Heb mijn Nemo vandaag zwemles gegeven.... vond ie niet zo leuk....
Piepschuim en ontvanger heel de rest van de electronica incl video zender geven geen geluid meer :-(
Weet je hoe een FPV funjet door een paaltje heen vliegt?
Echt knap, zie je wat je vanuit het vliegtuig kunt zien, ga je de sloot in of ram je een paal. Ben je dan blind of wat? :?
Echt knap, zie je wat je vanuit het vliegtuig kunt zien, ga je de sloot in of ram je een paal. Ben je dan blind of wat? :?
@ Freijn: Had ook iemand naast moeten staan die kon zeggen dat daar een paal stond,
levensgevaarlijk dat FPV (Fly-Pole-Vanish) :teacher:
Wel een mooie crash, uniek om dat op film (SD-Card) te hebben![]()
Ja precies ik moet hem zeker nog komen brengen ook :rolling: