Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog wel een bladhouder liggen. Die dingen verslijten niet en had er destijds twee gekocht (via BYM). Bij interesse hoort ik het wel. Pintje en dan is het okidoki. ;) Blaadjes heb ik er nog wel van liggen, zelf een doosje scoren bij de Baco dus. :p

@ Sleur: Was maar een geintje hoor, ik heb ook zo'n setje liggen met nog een bijna vol doosje aan mesjes :yes: Was een goede BYM-actie :mrgreen:

Ik kon me ook eigenljik al niet voorstellen dat jullie al die 150000 mesjes al versleten hadden :D

Nee, dat wil ik je niet aan doen. Ergens eind deze week moet ik weer maaien dus kan wel even langs komen om hem op te pikken.

We belfaxmailsmsen wel ff dan :)

Heren maaiers:Is er nog iemand die wil ruilen mijn volgende maaidienst valt precies in mijn FAPkansie.Dat is de week van 11/7.

goeie morgen
effe een vraagje een spektrum ar500 is die wel fullrange en kan die in mn funjet????
of is dat niet aan teraden??

gorby heb zelf dan ook vakantie maar als ik thuis blijf wil ik t wel doen

mogge vliegvriendjes :p

junk ook weer wakker , word een heet dagje !! , heels niet lekker om buiten te schilderen ! ( het is ook nooit goed voor de schilder )
gellukig heb ik max 5 uurtjes werk vandaag , dan is het af , dus dat komt goed uit :yes:

*nageniet van gisteren *

*korte schildersbroek aantrekt *

Ik kon me ook eigenljik al niet voorstellen dat jullie al die 150000 mesjes al versleten hadden :D
Halverwege het pakje mesjes. :yes: 6mm snijden is niet echt goed voor die mesjes en na een plaatje of 2 à 3 zijn ze bot genoeg om te haken in Depron (lelijke karteltjes). En ja, ik heb nogal wat dingen gebouwd.

goeie morgen
effe een vraagje een spektrum ar500 is die wel fullrange en kan die in mn funjet????
of is dat niet aan teraden??
Kan wel maar het bereik is beperkt. Men zegt Full Range. In de MiniNacht kun je goed zien wanneer het ontvangst weg is omdat de verlichting gaat knipperen. Op zo'n 300 meter van het veld en tot zo'n 20 meter hoog is het kritisch door reflecties van het signaal over de grond. Met een AR6200/AR6255/AR7000 etc. heb je dat niet. De AR600, opvolger van de AR500, is ook verbeterd.

@ Gorby: Volgens heb ik in jou vakantie ook een maaibeurt, ruilen heeft geen zin dan :nooo: Maar ik wil ook best wel een keer maaien dan hoor :yes:

Gaat goedkomen :thumbsup:

Voor wie het nog niet gezien heeft: Peter v.d. Riet (bij F3A en F3P vliegers wel bekend) was een vleugeltje van zijn 2,7m YAK verloren en heeft zijn kist toch geland. Lees hier, incl. filmpje.

Goedemorgen heren,

*straks vliegen gaat*

:cool:
vandaag om 05.00 uur begonnen met
grasmaaien.gif

Rest van de dag vrijneemt en gaat Twin *-ren.

Maar eerst nog even een goed hanteerbare 12 volt autoaccu gaat scoren voor het mobiele laadstation.

Heren maaiers:Is er nog iemand die wil ruilen mijn volgende maaidienst valt precies in mijn FAPkansie.Dat is de week van 11/7.

Gorby, ik heb ook maaidienst tijdens mijn verkansie. De week van 8/8 moet ik weer. We kunnen best ruilen. Doe ik het deze week en over twee weken weer.

Deal?

Voor wie het nog niet gezien heeft: Peter v.d. Riet (bij F3A en F3P vliegers wel bekend) was een vleugeltje van zijn 2,7m YAK verloren en heeft zijn kist toch geland. Lees hier, incl. filmpje.

Prustser. In plaats van zijn vleugel goed vast te maken gaat hij moeilijk doen :hammer:

Laatst bewerkt door een moderator:
Prutser indeed.. Maar goed, dat slaat meer op een andere ervaring die ik met hem heb.. :lol:

Wel knap staaltje vliegwerk.. @Ronald: wees gewaarschuwd :)

Halverwege het pakje mesjes. :yes: 6mm snijden is niet echt goed voor die mesjes en na een plaatje of 2 à 3 zijn ze bot genoeg om te haken in Depron (lelijke karteltjes). En ja, ik heb nogal wat dingen gebouwd.

Kan wel maar het bereik is beperkt. Men zegt Full Range. In de MiniNacht kun je goed zien wanneer het ontvangst weg is omdat de verlichting gaat knipperen. Op zo'n 300 meter van het veld en tot zo'n 20 meter hoog is het kritisch door reflecties van het signaal over de grond. Met een AR6200/AR6255/AR7000 etc. heb je dat niet. De AR600, opvolger van de AR500, is ook verbeterd.

oke bedankt voor de info
die gaat dus niet in de funjet
ga geen risico nemen

Goedemorgen heren,

*straks vliegen gaat*

:cool:
vandaag om 05.00 uur begonnen met
grasmaaien.gif

Rest van de dag vrijneemt en gaat Twin *-ren.

Maar eerst nog even een goed hanteerbare 12 volt autoaccu gaat scoren voor het mobiele laadstation.

Is het een keer mooi hoveniersweer,gaat hij vrijnemen !

#zelf ook met een uurtje vrij is #

Helaas is het vadaag verboden 4tact te vliegen op het veld ,maakt zo"n lawaai

:nooo:,anders wist ik het wel!

Ik hoop dat op het nieuwe veld dezelfde tijden gaan gelden als electro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back