Heren maaiers:Is er nog iemand die wil ruilen mijn volgende maaidienst valt precies in mijn FAPkansie.Dat is de week van 11/7.
ik maai die week wel.
Gr. André
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heren maaiers:Is er nog iemand die wil ruilen mijn volgende maaidienst valt precies in mijn FAPkansie.Dat is de week van 11/7.
Hier Mars, Mooi regelaartje voor jeKontronik Jive 60+ HV Brushless ESC (Version 9) [Jive60_HV] : HobbyManiac.Com, Heeft passie voor uw hobby!
Deze regelaar.Moguhh
Phil zou je mijn kunnen helpen?
Ik ben op zoek naar een regelaar 60 A
Ook heb ik een prop nodig 10x 6 + montage nu ben ik aan het kijken geweest op de website van www.rc-addict.nl maar er staan zo veel verschillende dat ik niet weet welke geschikt is voor mijn kist.
Deze regelaar.De juiste propellor hebben ze niet. Maar een MA 10x7" gaat ook prima werken. Is een licht gewicht nitro prop. Voor jouw toepassing maakt dat niet echt uit omdat je niet heel heftig van toerental wisselt zoals bij 3D-vliegen*.
:teacher:
Elektro propellorss zijn per definitie lichter dan brandstofpropellors. Tevens hebben ze meer massa aan de binnenkant zodat de motor minder kracht hoeft te leveren bij snel optoeren. Bij brandstofpropellors werkt het gewicht als vliegwiel om de motor op gang te houden en wil je dus meer massa aan de buitenkant van de propellor.
/educatieve mode
ik maai die week wel.
Gr. André
JA, PROBEER IK ONDERLING TE RUILEN GAAT IEMAND HET VOOR NIETS DOEN!!
Iemand dan ook mijn maaibeurt overnemen beginnende 8 augustus? Mijn bod om te wisselen staat ook nog steeds hoor Gorby. Hoeven we niemand extra te belasten.[/QUOTE
als Gorby 8 augustus kan maaien en jij zijn beurd kan heel graag sorry als ik weerte snel heb gereageerd moet ik ook nog zien af te leren.
(denk ook nog aan deze week met maaien)
Sinds mijn heli vanzelf vliegt door de Flybarless krijg ik geen reactie mee rop mijn vliegkunsten![]()
Welke tijden voor elektro?![]()
:lol:
Best lekker, binnen, met airco...![]()
JA, PROBEER IK ONDERLING TE RUILEN GAAT IEMAND HET VOOR NIETS DOEN!!
Iemand dan ook mijn maaibeurt overnemen beginnende 8 augustus? Mijn bod om te wisselen staat ook nog steeds hoor Gorby. Hoeven we niemand extra te belasten.
als Gorby 8 augustus kan maaien en jij zijn beurd kan heel graag sorry als ik weerte snel heb gereageerd moet ik ook nog zien af te leren.
(denk ook nog aan deze week met maaien)
Iemand nog vliegen vanavond, ik wel ff![]()
Iemand nog vliegen vanavond, ik wel ff![]()