Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moguhh

Phil zou je mijn kunnen helpen?
Ik ben op zoek naar een regelaar 60 A
Ook heb ik een prop nodig 10x 6 + montage nu ben ik aan het kijken geweest op de website van www.rc-addict.nl maar er staan zo veel verschillende dat ik niet weet welke geschikt is voor mijn kist.

Moguhh

Phil zou je mijn kunnen helpen?
Ik ben op zoek naar een regelaar 60 A
Ook heb ik een prop nodig 10x 6 + montage nu ben ik aan het kijken geweest op de website van www.rc-addict.nl maar er staan zo veel verschillende dat ik niet weet welke geschikt is voor mijn kist.
Deze regelaar. :yes: De juiste propellor hebben ze niet. Maar een MA 10x7" gaat ook prima werken. Is een licht gewicht nitro prop. Voor jouw toepassing maakt dat niet echt uit omdat je niet heel heftig van toerental wisselt zoals bij 3D-vliegen*.

:teacher:
Elektro propellorss zijn per definitie lichter dan brandstofpropellors. Tevens hebben ze meer massa aan de binnenkant zodat de motor minder kracht hoeft te leveren bij snel optoeren. Bij brandstofpropellors werkt het gewicht als vliegwiel om de motor op gang te houden en wil je dus meer massa aan de buitenkant van de propellor.

/educatieve mode

Phil: mooi kistje voor je, voor d'r bij :lol:

P1040619.JPG

Deze regelaar. :yes: De juiste propellor hebben ze niet. Maar een MA 10x7" gaat ook prima werken. Is een licht gewicht nitro prop. Voor jouw toepassing maakt dat niet echt uit omdat je niet heel heftig van toerental wisselt zoals bij 3D-vliegen*.

:teacher:
Elektro propellorss zijn per definitie lichter dan brandstofpropellors. Tevens hebben ze meer massa aan de binnenkant zodat de motor minder kracht hoeft te leveren bij snel optoeren. Bij brandstofpropellors werkt het gewicht als vliegwiel om de motor op gang te houden en wil je dus meer massa aan de buitenkant van de propellor.

/educatieve mode

Duur die esc man :) China is veel goedkoper:)

ik maai die week wel.

Gr. André

JA, PROBEER IK ONDERLING TE RUILEN GAAT IEMAND HET VOOR NIETS DOEN!! :mrgreen:

Iemand dan ook mijn maaibeurt overnemen beginnende 8 augustus? Mijn bod om te wisselen staat ook nog steeds hoor Gorby. Hoeven we niemand extra te belasten.

Iemand dan ook mijn maaibeurt overnemen beginnende 8 augustus? Mijn bod om te wisselen staat ook nog steeds hoor Gorby. Hoeven we niemand extra te belasten.[/QUOTE

als Gorby 8 augustus kan maaien en jij zijn beurd kan heel graag sorry als ik weer :yes::yes:te snel heb gereageerd moet ik ook nog zien af te leren.

(denk ook nog aan deze week met maaien)

Sinds mijn heli vanzelf vliegt door de Flybarless krijg ik geen reactie mee rop mijn vliegkunsten :(

Ziet er geinig uit (zoals BYM al zei). Beetje jammer alleen dat het camera werk vrij ruk is :(

Je zit al vaak flink laag en je hebt het goed onder knie... Keurig gevlogen :yes:

Welke tijden voor elektro? :p ;) :lol:

Best lekker, binnen, met airco... :yes:

zo lekker warm hoort het gewoon te zijn ,het is tenslotte zomer :yes:

woensdag weer 19 graadjes , dus maar voor ff :(

phoe ,over airco gesproken , kwam daarstraks uit mijn bolide ,en kreeg toch een aardige warme klap in mijn gaffel toen ik uitstapte , leek italie wel ;)

kwam ik thuis ,stond er maar 1 heel koud pilsje in de koelkast :(
en buiten in de krat staarden heel wat hele hete flesjes mij aan :)
gelijk koud gezet .

bart; staat er niet wat veel wind voor je op das veld ?

*in relax modus gaat *

Iemand nog vliegen vanavond, ik wel ff :yes:

@ Pieter: mooi gevlogen

@ Spike: Leuk kissie

@ Chocoman: vraag reeds beantwoord :yes:

-weer even verder werken gaat-

Iemand dan ook mijn maaibeurt overnemen beginnende 8 augustus? Mijn bod om te wisselen staat ook nog steeds hoor Gorby. Hoeven we niemand extra te belasten.

als Gorby 8 augustus kan maaien en jij zijn beurd kan heel graag sorry als ik weer :yes::yes:te snel heb gereageerd moet ik ook nog zien af te leren.

(denk ook nog aan deze week met maaien)

Deze week ben ik ook aan de beurt, zal vrijdag wel worden. Of is het gras nu zo hoog dat het eerder moet?

Als Gorby wil wisselen dan doe ik het over twee weken gewoon weer :yes:

*Meer maaien dan vliegen dat is*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back