PH-ILS
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
JA, PROBEER IK ONDERLING TE RUILEN GAAT IEMAND HET VOOR NIETS DOEN!!
Iemand dan ook mijn maaibeurt overnemen beginnende 8 augustus? Mijn bod om te wisselen staat ook nog steeds hoor Gorby. Hoeven we niemand extra te belasten.[/QUOTE
als Gorby 8 augustus kan maaien en jij zijn beurd kan heel graag sorry als ik weerte snel heb gereageerd moet ik ook nog zien af te leren.
(denk ook nog aan deze week met maaien)
andre;
zou jij eens een balletje willen opgooien bij het bestuur betreft versoepelde brandstoftijden op het nieuwe veld , of te wel , gewoon net als de electro vliegtijden , onbeperkt
het is toch eigenlijk van de zotte dat ik vanavond niet op mijn eigen clubje mag vliegen met dit mooie weer :???:
ik weet dat jij ook voorstander bent , vandaar
we weten inmiddels allemaal dat electro meer herrie maakt dan brandstof .
grtz junk
Maar duurt wel 2 weken i.p.v. 2 dagen. :?Duur die esc manChina is veel goedkoper
![]()
Nope, gemiddelde voor Nederland is slechts 17,9 graden voor Nederland.zo lekker warm hoort het gewoon te zijn ,het is tenslotte zomer![]()
Met het water dat gevallen is en de zon van de laatste twee dagen, zie je het gras groeien. Vrijdag kun je beter een kapmes meenemen...Of is het gras nu zo hoog dat het eerder moet?
Kansloos, is als zodanig op de ledenvergadering besloten en kan niet zomaar aangepast worden. Bij de volgende ledenvergadering dus als voorstel indienen.zou jij eens een balletje willen opgooien bij het bestuur betreft versoepelde brandstoftijden op het nieuwe veld , of te wel , gewoon net als de electro vliegtijden , onbeperkt
het is toch eigenlijk van de zotte dat ik vanavond niet op mijn eigen clubje mag vliegen met dit mooie weer :???:
Wel knap staaltje vliegwerk.. @Ronald: wees gewaarschuwd![]()
Kansloos, is als zodanig op de ledenvergadering besloten en kan niet zomaar aangepast worden. Bij de volgende ledenvergadering dus als voorstel indienen.:teacher:
Veel succes met dit weer en rennen... Pffff....*snel wegrent....*
Veel succes met dit weer en rennen... Pffff....
*pintje opentrekt* :celebrate:
Stookmodus aan/
of een extra ledenvergaardering uitroepen met voldoende hantekkeningen en het ter discussie stellen...
stookmodus uit/
*snel wegrent....*
Stookmodus aan/
of een extra ledenvergaardering uitroepen met voldoende hantekkeningen en het ter discussie stellen...
stookmodus uit/
*snel wegrent....*
-toetje eten gaat, auto inladen en auf das feld geht-
Groot gelijk!!!
Het is te belachelijk voor woorden dat er speciale regels gelden voor brandstof vliegers en deze niet gelden voor electro vliegers..
@Junk: Mijn stem/handtekening heb je!
JA !! JIJ WEL JA !!
ik betaal toch hetzelfde lidmaatschapsgeld als jij ?? , en ik moet godver#$$**@ mijn kisten thuishouden !!
![]()
Je bent jaloehoers. En uh... Jij kunt toch ook gewoon elektro vliegen? Je bent alleen eigenwijs en niet technisch genoeg om dat goed voor elkaar te krijgen.JA !! JIJ WEL JA !!
ik betaal toch hetzelfde lidmaatschapsgeld als jij ?? , en ik moet godver#$$**@ mijn kisten thuishouden !!
![]()
Goedverdegoedverdegoedver... Begint vrouwsel over scheiden. 8O :evil:![]()
Ik neem geen brandstof mee :nooo: Alleen electro
Je bent jaloehoers. En uh... Jij kunt toch ook gewoon elektro vliegen? Je bent alleen eigenwijs en niet technisch genoeg om dat goed voor elkaar te krijgen.:rolling:
Brandstof en Electro scheiden zeker ?
Puik idee, eindelijk van die stank en herrie af![]()