Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maakt mij geen donder uit, want ik zal niet snel door de weeks op een avond / dag gaan vliegen aldaar.. maarrrrr....

Groot gelijk!!! :yes:

Het is te belachelijk voor woorden dat er speciale regels gelden voor brandstof vliegers en deze niet gelden voor electro vliegers..

@Junk: Mijn stem/handtekening heb je!

Wat een voordeel dat je ouder dan 65 ben, kan je elke dag vliegen mogen
de gehele dag lekkerrrrrrrrrr groetjes Ko :D

gaan we voor je regelen ko !
iedere dag brandstof vliegen :yes:

moet je wel ff een auto kopen , wel zo gemakkelijk ;)

zo , junkie knutselt weer verder aan zijn brandstof liefdes
de vibrogym krijgt het 8,5cc magnum blok er weer op , de 10cc was te zwaar kwa gewicht , hij vliegt daardoor niet mooi meskant meer .

bovendien had ik het gevoel dat de 10cc niet veel sneller was .

daarna nog wat aan de madness freubelen ,staat alles weer klaar voor wanneer ik wel welkom ben op het veld !

morgen , maar dan krijgen plensbuien :( ergens ook wel lekker :p

gaan we voor je regelen ko !
iedere dag brandstof vliegen :yes:

moet je wel ff een auto kopen , wel zo gemakkelijk ;)

zo , junkie knutselt weer verder aan zijn brandstof liefdes
de vibrogym krijgt het 8,5cc magnum blok er weer op , de 10cc was te zwaar kwa gewicht , hij vliegt daardoor niet mooi meskant meer .

bovendien had ik het gevoel dat de 10cc niet veel sneller was .

daarna nog wat aan de madness freubelen ,staat alles weer klaar voor wanneer ik wel welkom ben op het veld !

morgen , maar dan krijgen plensbuien :( ergens ook wel lekker :p

Junk ik zal morgen aan je denken als ik aan het vliegen ben
de gehele dag , en het wordt tog mooiiiiiii weer Ko:D

ga je mij nou lopen pesten ? :mad: ;)

mij maak je niet gek hoor , ik neem vrij wanneer ik dat wil :yes:

maar morgen heb ik wat mensen mee op de klus , dus een beetje lullig om af te bellen ;)

gelukkig is het binnenwerk ,want buiten is het niet te harden .

veel plezier ko , het is je gegund :yes:

Zo he, vanavond nogmaals een deel van de boot in de lak gezet. Nu de vervelende stukjes aan de binnekant. Junkie, kan ik jou daar niet een dagje voor inhuren? Schuren en lakken van de tussenstukjes van mijn bootje? (serieus)

*tijd te kort komt tegenwoordig en dan niet eens gevlogen hebben*

Zo he, vanavond nogmaals een deel van de boot in de lak gezet. Nu de vervelende stukjes aan de binnekant. Junkie, kan ik jou daar niet een dagje voor inhuren? Schuren en lakken van de tussenstukjes van mijn bootje? (serieus)

*tijd te kort komt tegenwoordig en dan niet eens gevlogen hebben*

bootjes schilderen ? :eek:

ik heb ook iets met tijd tekort , de laatste tijd wat te weinig gewerkt dus de druk van klanten neemt dan toe .

we moeten maar ff kijken ;)

zo , ook druk met de vliegers hier , never ending story :mad: , maar wel leuk werk ;)

We moeten ook nog kijken naar die platen weet je nog?

Aan klanten geen gebrek, aan werklust wel zo te zien :mrgreen:

Laatst bewerkt:
We moeten ook nog kijken naar die platen weet je nog?

Aan klanten geen gebrek, aan werklust wel zo te zien :mrgreen:

platen ? vertel ..

nee, klanten en werk genoeg , maar ben ff niet zo gemotiveerd , als ik eenmaal aan het werk ben gaat het wel weer .;)

ik zou wel een zomertje deeltijd willen :yes:

Zeg eh... dat je tot de oude verdagen behoort, wil nog niet zeggen dat je ons hier lekker kunt gaan lope legge maken he ouwe! ;)

Vergeet niet je koppie in te smeren, ik heb nog steeds een rode kano van gisteren ;-)

Ha! Hier ook last van een rood koppie. Volgende keer maar eens wat zonnenbrand spul mee nemen.. Loop me bagges nu in te smeren met aftersun... :lol:

Iemand hier nog wat spektrum ontvangertjes over? ;). Denk dat ik op den duur mijn hele ASSAN collectie d'r uit ga doen....

Nee, is ander spul. Weet de naam even niet meer. Lijkt er wel een beetje op. Buitenkant is de laag los. Moet dus geschuurd en weer netjes in de verf worden gezet. De meeste van het rijtje hebben dat reeds gedaan, ziet er weer heel mooi uit. Junkie kan dat ook, en beter, zei hij :)

Is alleen wat lastig te benaderen aan de voorkant van mijn huis. Zijkant kan via dakterras, achterkant vanaf het balkon van de kamer van mijn dochter. Voorkant moet met steiger of via een hoogwerkertje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back