Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguhhhh allemaal.

Klaar voor een dagje zweten ??? ;-)

Gistermiddag stond de meter op 26.5 gr bij ons op de afdeling, was niet echt fijn om in te zwoegen :-(

Werkse allemaal ;-)

Bij ons was het rond de 21.0 gr op de afdeling, vandaag maar 20 gr. van maken :rolleyes: :banana:

-verheugt zich weer op een dagje werken :yes:-

Op mijn lader kan ik niet via het balanceerdraadje laden (of weet niet hoe dat moet) Moet nijsie maar even doe op zijn DUO50, denk dat het beste blijft.

Of moet je dan ff gewoon een paar draadjes aansluiten op de balanceerkabel?

Kan het ook niet geloven dat jou vrouwtje dat zei, volgens mij neem je ons gewoon in de maling :yes:
Of het is wel waar maar Sleur mag de hobby niet meer uitvoeren :cry:

Vrouwen zeggen wel vaker rare dingen.
Zoals:

ga je mee boodschappen doen ?
ikea is open hoor schat, gezellig ff heen ?
vanavond op de koffie bij mijn moeder ?
mijn vriendinnen komen zo langs, blijf je ook even thuis ?

En nog meer van dat soort vreemde uitspraken, dus ik wil van je scheiden past mooi in het rijtje :-)

Op mijn lader kan ik niet via het balanceerdraadje laden (of weet niet hoe dat moet) Moet nijsie maar even doe op zijn DUO50, denk dat het beste blijft.

Of moet je dan ff gewoon een paar draadjes aansluiten op de balanceerkabel?
Een 1S accu wordt lastig voor een balanceersteker. ;) Dus gewoon alleen op de hoofdlaadaansluiting met een paar draadjes en die aansluiten op de zwarte en eerstvolgende draad. :yes:

Kan het ook niet geloven dat jou vrouwtje dat zei, volgens mij neem je ons gewoon in de maling :yes:
Of het is wel waar maar Sleur mag de hobby niet meer uitvoeren :cry:
Het was te warm om te slapen, we hebben een hoop gepraat. Het kwam voor mij een beetje als donderslag bij heldere hemel. Maar het is toch definitief dat we gaan scheiden. :( :cry:

Vrouwen zeggen wel vaker rare dingen.
Zoals:

ga je mee boodschappen doen ?
ikea is open hoor schat, gezellig ff heen ?
vanavond op de koffie bij mijn moeder ?
mijn vriendinnen komen zo langs, blijf je ook even thuis ?

En nog meer van dat soort vreemde uitspraken, dus ik wil van je scheiden past mooi in het rijtje :-)
Die eerste vier deden we nooit aan. Ieder zijn ding. Wil je mee of erbij zijn, prima. Niet? Ook goed. Het is nogal een verschil of je op de koffie gaat of gaat scheiden. :yes:

Vandaag ook maar op kantoor de mededeling doen. :? :hammer:

Het was te warm om te slapen, we hebben een hoop gepraat. Het kwam voor mij een beetje als donderslag bij heldere hemel. Maar het is toch definitief dat we gaan scheiden. :( :cry:

Nou zijn jullie mooi klaar mee, en de Kids ook :bad-words:
Kan toch nooit als donderslag bij heldere hemel komen, doe er alles aan om nog bij elkaar te blijven :teacher:

Veel sterkte toegewenst man, ook voor Wendy en de kids... dit gun je echt niemand :cry: :(

Goedemorgen,

@Sleur,

Ik had het er gisteren met Phil nog over op het veld. Dacht dat je de doel in de maling nam. Als ik nu de berichten lees ga ik er van uit dat het for real is.
Had ik ook niet verwacht. Weet volgens mij een beetje hoe het voelt.

Ik weet het niet hoor, maar die vrouwen krijgen rond hun 40ste toch in 1 keer de kolder in hun kop. Hoor het van steeds meer mensen.

spreek je later wel even.

Gr. Jasper

@ Sleur:

Damn,
Ik dacht ook dat je een geintje maakte...:?
Maar dit klinkt toch vrij ernstig...:(

*beleeft een aantal déjà vu momenten* :nosmile:

Sterkte in deze onwijs rottige episode in je leven!
Weet je heel zeker dat het definitief is?
...is het misschien nog te fixen?

Een 1S accu wordt lastig voor een balanceersteker. ;) Dus gewoon alleen op de hoofdlaadaansluiting met een paar draadjes en die aansluiten op de zwarte en eerstvolgende draad. :yes:

Die eerste vier deden we nooit aan. Ieder zijn ding. Wil je mee of erbij zijn, prima. Niet? Ook goed. Het is nogal een verschil of je op de koffie gaat of gaat scheiden. :yes:

Vandaag ook maar op kantoor de mededeling doen. :? :hammer:

Nou erhm sleur, kolere....

Join the club zou ik zeggen, pffffff :(

Belangrijkste is, zeker omdat jullie kids hebben, dat je blijft praten, gescheiden ouders hebben is 1 ding, maar twee kiftende kampen als ouders is weer een heel ander verhaal ...

Sterkte in ieder geval goos ...

@Sleur, das geen goed bericht.
Hoop dat jullie zonder al teveel ellende alles samen oppakken, heel veel sterkte daarmee!

Net ff gevlogen auf das field.
Kan je vertellen dat ik door mijn brilletje de hele donkere wolken in de verre verte zag aan komen drijven.
Boel inpakken en wegwezen, kwam snel dichterbij
Wel weer een leuk filmpje geschoten van die donkere lucht...

@Sleur: Sterkte man! Da's geen fijn nieuws.. :( Hopelijk lukt het door te praten nog eea. te redden.
Ik heb in mijn 11 jaar samen met Marleen wel ontdekt dat praten erg nuttig kan zijn soms... :yes:

Sterkte!

dat is geen mooi bericht sleur :(

Hobby heeft er dus niets mee te maken ?
Je was nogal met je gezin bezig.

Vliegers : ha ha !! Dat word geen vliegen !

Gaat hier al losbarsten in uithoorn :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back