Sleurhutje
Forum veteraan
Junkie, even met nietszeggend vrouwspersoon overlegd. Ons vertrekt op 15 augustus, de de 14e inpakken. Als de het dus red om de 13e thuis te komen, kan je de box lenen. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Junkie, even met nietszeggend vrouwspersoon overlegd. Ons vertrekt op 15 augustus, de de 14e inpakken. Als de het dus red om de 13e thuis te komen, kan je de box lenen.![]()
@junkie, wij hebben ook nog 2 vakantie boxen staan. dus als je het niet met sleur red,kan ik het ook wel even aan me pa vragen. want die gaan zaterdag voor 3 weken weg. dus die zijn ruim optijd thuis.
jij ook bedankt
ik ga het wel redden met sleur zijn koffer , ik ben gehecht aan dat ding , smoelt ook goed bij mijn kar![]()
Komt goed.TOP !!
gaat lukken , als we naar frankrijk afreizen zal dat op zondag 24 juli zijn , tel daar 2 weekjes bij op , dus op tijd terug .
maar mocht hier in holland prachtig zomers weer zijn , gaan we waarschijnlijk de egmondse campiffs bezoeken , of thuis hangen en dagjes weg , kan dus nog alle kanten op , maar vast bedankterg handig zo'n bagage koffert .
vrijdag misschien de dikke xtra mee , wil ermee vliegennnn !! maar dan moet er wel een ervaren bigscale vliegenier rondlopen , indien ik niet durf te landenmaar in het weekend waait het altijd een 4 of een vijfje ,dus dat geeft weer kansen :idea:
FPV IJmuiden juli 2011
He Nickos,
Ontzettend gaaf filmpje
Alleen svp niet vliegen als de helicopter aankomt of vertrekt.
Blijf graag leven![]()
Truste
FPV IJmuiden juli 2011
Sssssssssssttttttt.... :evil: :sleepy:
Ja, goedemorgen,
Lekker windje staat er.
Zou je die 8,5 magnum van mij ff mee willen nemen dan alsjeblieft, als je toch in de buurt bent kan je die meteen wel ff langsbrengen schatje![]()
Komt goed.Ons heeft zin in de verkansie. Laat maar weten wanneer is hem kan dumpen...
*sleuteltjes zoeken gaat* :?