Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Futaba Spektrum of minimaal JR , anders NO GO :-)

Dan eerst maar sparen voor de hobby :-)

* Snel een piza erin, en dan op naar de Wormerpolder voor de volgende sessie Merlin :-)

Goed, geen serieus antwoord mogelijk dus? Dan zelf maar achterkomen...

Met ASSAN heb ik al tijden geen last, dus die vlieg gaat niet op jongens!

Die kun je wel wegflikkeren Mike.De kans dat daar sluiting is onstaan lijkt mij vrij groot.
Je regelaar nog wel heel ?

Gezellig dat je er weer even was kerel ;-)

Hmja dat dacht ik dus ook, maar het lijken lakdraden te zijn, dus volgens mij heb ik ongelofelijke mazzel gehad :yes:

Zojuist even nieuwe achterhoekse krimpkousen erop gevlamd en ik ga zo even uitproberen :thumbsup:

Wordt vervolgd dus :p

Overigens deed het me ook wel ff plezier weer te fladderen en op het veld aanwezig te zijn, ik ga alleen voor mezelf een ligbed meenemen want mijn rug is weer aardig rot nu :mad:

wires2.jpg

wires3.jpg

wires4.jpg

Update :

:banana::banana::banana::banana:

Géweldúg!!!

Helemaal in orde nog :)

Nu op zoek naar goede schroefjes, en een betere borgmethode :yes:

En dat vind je gek ??

Er is niemand die hier antwoord op kan geven:-)

No experience is no answer ;-)
Check. Ik denk niet dat in ons clubje met HK ontvangers in grotere vliegers vliegt. Mijn ervaringen met de AR500 en AR6200 zijn al dat ze een redelijk beperkt bereik hebben. Met de AR7000 nooit een glitch gehad (en werkelijke antennewissels tot nu toe 3 sinds ik die logger heb die het aangeeft). En anders de nieuwere AR6255.

Laat ik het zo zeggen, een serieuze vlieger als de moth, pipercup, yak54 wordt voorzien van origineel spul..

Echter een rasant, of de colibri... Daar ga ik kloon spul inzetten. Mijn ervaringen zal ik met jullie delen. :mrgreen:

Laat ik het zo zeggen, een serieuze vlieger als de moth, pipercup, yak54 wordt voorzien van origineel spul..

Echter een rasant, of de colibri... Daar ga ik kloon spul inzetten. Mijn ervaringen zal ik met jullie delen. :mrgreen:
Ik zal de veiligheidshelm alvast opzoeken. :lol:

Vanaf dinsdag maar serieus de Tour de Fail volgen. Tot dit jaar allemaal gedoe rondom doping. Maar 2011 is een waar festijn. Het lijkt wel een echte Demolition Derby, de media tegen de wielrenners waarbij zelfs van de weg rijden met motor of auto is toegestaan. Chuck Norris mag dan prikkeldraad eten maar die Johnny Hoogerland veegt er zijn reet mee af en fiets door tot de finish. Schertsvertoning voor de Franse televisie. :(

Zo net klaar met het huis, wat een werk man ik ben helemaal gesloopt.... Mijn netwerkkabel ook, de schrobmachine was iets teveel geweld voor hem, morgen maar een nieuwe aansluiten. uitgeput op de bank hangen lekker pintje erbij, lekker niks meer doen.
Nu maar even via mijn galaxy s het modelbouwforum in de gaten houden.

ik ga jullie nog 1 keer lastig vallen over deze kist , ik heb hem al half gekocht zeg maar :)

http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-vliegtuigen/135734-f3a-x-da50r-50cc-benzine-extra-330s-2-12meter-van-khk.html

feitelijk is het geen geld , ik kan hem kopen voor 750 E , als je alleen de servo's gaat kopen ben je dat alleen al kwijt , heb ik de rest er gratis bij , zoals de vlieger zelf en het DA 50 R blok ,en de rest .

hij vliegt ook op een club op een postzegel van 50 x35 M , en heeft geen probleem met landen of dat hij wil wegvallen , gewicht is incl 500ml benzine en incl 500ml smokeolie .

mijn gevoel is er wel goed over ,als ik deze kist nieuw zelf ga bouwen ga ik echt veel meer geld betalen ,zeker als je goed spul gaat gebruiken zoals hij heeft gedaan .

bovendien geil ik op dit soort modelletjes !

haal me over !!! :p

Laatst bewerkt door een moderator:
trek je niks aan van mijn reactie zou het echt niet weten :wink:

jouw reactie was doorslaggevend ;)

Eric 3D zei , dat hij minder zweef vermogen heeft dan de xtra , maar deze kist is wel weer groter dan mijn xtra .
en dat je wat hogere landing snelheid moet aanhouden , maar dat is op het nieuwe veld geen probleem , ik heb vanmiddag bekeken hoe groot het nieuwe veld is , en das best groot .

bovendien zocht ik een dergelijke kist met benzine motor , heeft toevallig ook smoke installatie aan board ,wat ik ook graag wou , dus 1+1=2
= rtf ,ook een pluspunt en is mooi ,weer een pluspunt , ik zie eigenlijk alleen maar pluspuntjes ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back