Sleurhutje
Forum veteraan
Tot over 2 maanden op de club.Ik ben hem langzaam weer aan het laten wennen![]()

@3DFris: Was druk aan het bellen met Mickeysoft, moest wat inkloppen. Kon dus niet zwaaien.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tot over 2 maanden op de club.Ik ben hem langzaam weer aan het laten wennen![]()
BartD: Heb respect voor je werk man..
*gesloopt, zo een douche neemt en een pilsje opentrekt*
Alhoewel ex....? Hoogtijer ben je voor het leven(mits je het HT-Brevet in bezit hebt)
*gesloopt, zo een douche neemt en een pilsje opentrekt*
En ook klaar voor vandaag, ik ook ff een pintje nemen bij da klant!
Zal ik de extra ophalen of niet ?, voel me wel wat gaar![]()
Tot over 2 maanden op de club.![]()
![]()
nee , ik heb een lekker kantoorbaantje :nooo: , ga eens een dagje met mij mee ,dan weet je ook wat gaarheid betekend![]()
@Choco, net ook een heerlijk ouderwets bakkie chocolademelk gedronken, thnx nog. Ging even een jaartje of 30 terug in de tijd![]()
@Choco, net ook een heerlijk ouderwets bakkie chocolademelk gedronken, thnx nog. Ging even een jaartje of 30 terug in de tijd![]()
Niet al zijn bier opzuipen he, laat ook nog wat voor mij over!!
Wanneer kan het?
Heb ik echt wel zin in
Dat zal je heus niet tegenvallen, je zal verrast zijn, ouwe![]()
hij heeft genoeg , staan (stonden) 24 ijskoud
daarom nu iets wat gaar :idea:
ik heb personeelstop , veel te druk om me heen allemaal
trouwens , plenty of tuintjes daar te doen in die nieuwbouwwijk te assendelft , ff folderen ? :idea:
zo toch maar even richting zevenbergen , hij heeft een grote garage , en we staan dus droog met licht (en bier hoop ik ) , en kan hem daar even laten lopen .
*espresso tapt en in da voiture springt *
En jij bent dus de bestuurder van die vrachtauto die stil blijft staan?en ik maar werken...drukdrukdruk
graag gedaan@Choco, net ook een heerlijk ouderwets bakkie chocolademelk gedronken, thnx nog. Ging even een jaartje of 30 terug in de tijd![]()
graag gedaan vinnihahahaha 13 jaar oud pukeltjes op je gezicht en de ontdekking dat t ventieltje op je buik meer kan dan plassen
goed spul joop![]()