Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
BartD: Heb respect voor je werk man..

*gesloopt, zo een douche neemt en een pilsje opentrekt*

Dat had ik afgelopen zondag na de vloer reinigen :yes:

En sowieso respect voor Bart D. Is namelijk een ex-hoogtijer :D
Alhoewel ex....? Hoogtijer ben je voor het leven ;) (mits je het HT-Brevet in bezit hebt)

*gesloopt, zo een douche neemt en een pilsje opentrekt*

:worship:

Thanks...het is behalve een creatief beroep,ook een fysiek (en mentaal) intensieve job
animated-smileys-garden-026.gif

:proost:

@ PH-ILS:
thx!

*HOOGTIJ HEERSCHT*
:lol:

Laatst bewerkt:

nee , ik heb een lekker kantoorbaantje :nooo: , ga eens een dagje met mij mee ,dan weet je ook wat gaarheid betekend ;)

ik ga zo ook de meneer met de extra afbellen , geen zin an na een werkdag , leuk vliegtuig of niet , door de week geen activiteiten na het werk voor junkie .
voor leuke dingen is het weekend geschikt , dus ik pik hem zaterdag in alle rust op , geen zin in gehaast in het donker en in de regen .

@Choco, net ook een heerlijk ouderwets bakkie chocolademelk gedronken, thnx nog. Ging even een jaartje of 30 terug in de tijd :)

@Choco, net ook een heerlijk ouderwets bakkie chocolademelk gedronken, thnx nog. Ging even een jaartje of 30 terug in de tijd :)

Dat was de dag dat je Spit kocht zeker ? :-) ;-)

Avond heren, bijna weekend :-)

*pintje opentrekt :-)

@Bym

Ook namens Silly en mij van harte gefeesteliteerd ouwe ;-)

hahahaha 13 jaar oud pukeltjes op je gezicht en de ontdekking dat t ventieltje op je buik meer kan dan plassen
goed spul joop;)

Niet al zijn bier opzuipen he, laat ook nog wat voor mij over!!

hij heeft genoeg , staan (stonden) 24 ijskoud :p

daarom nu iets wat gaar :idea:

Wanneer kan het?
Heb ik echt wel zin in ;)
Dat zal je heus niet tegenvallen, je zal verrast zijn, ouwe :D

ik heb personeelstop , veel te druk om me heen allemaal ;)

trouwens , plenty of tuintjes daar te doen in die nieuwbouwwijk te assendelft , ff folderen ? :idea:

zo toch maar even richting zevenbergen , hij heeft een grote garage , en we staan dus droog met licht (en bier hoop ik ) , en kan hem daar even laten lopen .

*espresso tapt en in da voiture springt *

hij heeft genoeg , staan (stonden) 24 ijskoud :p

daarom nu iets wat gaar :idea:

ik heb personeelstop , veel te druk om me heen allemaal ;)

trouwens , plenty of tuintjes daar te doen in die nieuwbouwwijk te assendelft , ff folderen ? :idea:

zo toch maar even richting zevenbergen , hij heeft een grote garage , en we staan dus droog met licht (en bier hoop ik ) , en kan hem daar even laten lopen .

*espresso tapt en in da voiture springt *

Go Junkie, go Junkie :-)

Ok, ik begrijp het nu Joop. Wel graag gedaan voor hun en niet voor mij. Nou, dat belooft een leuke week te worden! *Slaat de deur hard dicht terwijl hij de kamer verlaat, en Joops haren wapperen heen en weer van de wind van de deur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back