Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@BYM:

kek fietsje, hoor! :thumbsup:

:thumbsup: :)

Mooie fiets hoor !

p.s. w.p.'s voor Geocaching er al opgezet ?

Nou ik moet er weer hélemaal induiken hoe dat allemaal werkt, cdtje van Phils is inmiddels pleite, gewoon niet terug te vinden :shock:

Maar lijkt me wel leuk om lekker kilometers te gaan tuffen straks, en Caching is dan een leuk reisdoel ja :yes:

Samen met mijn moeder overigens, die is nu natuurlijk ook maar alleen :)

wauw , nice bike ! maar waarom een 60 + elektro fiets ? heb je geen conditie meer of wil je geen conditie opbouwen ?

ik had eerder een vette mountainbike verwacht ;)

Is volledig zelf in te stellen he, hoeveel ondersteuning je krijgt.
Besides, je moet nog steeds fietsen want rollen zonder te trappen gaat niet, mag ook niet volgens de wet want dan wordt het een voertuig wat je bestuurd en geldt weer andere wetgeving :yes:

Overigens, ik hád een mountanbike, maar heb die vorige week verkocht weet je nog ;)Krijg alleen maar last van mijn rug in die klerehouding ....

Nou lekker dan Joop, kom ik eens niet op de club worden er gelijk dingen uitgedeeld :hammer: :mrgreen:

Ik weet wanneer ik iets moet uitdelen maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar kijk maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar in je postvak:D als je vanavond heen gaat :rolling:

Laatst bewerkt:
)

zo , weer terug uit assendelft , wat een weer zeg , ik hou er eerlijk gezegd wel van , mag van mij nog erger worden , zolang ik lekker binnenwerk ,prima :p

-1

het is zomer! Geen moeson regentijd of herfst!

090819_weer.jpg

...dat zou veeeel beter zijn!! :rolleyes:

Laatst bewerkt:
-1

het is zomer! Geen moeson regentijd of herfst!

+ 1 , laat het maar losbarsten , heeeeerlijk !! :p

vooral 's nachts geniet ik van dat gekletter en gegier op het raam , slaapt junkie heerlijk op .:p

vandaag zat ik ook af en toe die arme hoveniers te bekijken , zeiknat waren ze , uiteindelijk dropen ze af ;)

zo , motorkap van de extra gehaald , zit er netjes uit , mooi bling blokje !

heeft iemand nog een 9 of 10 kanaal zender te koop ? of te ruil tegen mijn T7C ? , ik kom nu 2 kanalen tekort :rolleyes: , anders blijft hij lekker op da kast .

+ moet hij voor support mee naar de club als ik een andere zender heb , want hier ga ik niet uitkomen in mijn 1tje daar heb ik niet genoeg (werkende )hersencellen voor :)

en anders maar 1.80 M kisten blijven vliegen :idea:

Nou, ik zou maar lieslaarzen aanschaffen. :? En rijplaten om uit de natte klei te kunnen komen. :yes:

LOL :p

lekker het weekend binnen klooien , schuur klaar maken voor te grote vliegers , veel slapen en verder niets doen , ik kom weer om de hoek kijken als het nieuwe veld af is , ik kan nu ff geen vliegtuig meer zien ( zich nog steeds kapot schaamt ) :)

+ 1 , laat het maar losbarsten , heeeeerlijk !! :p

vooral 's nachts geniet ik van dat gekletter en gegier op het raam , slaapt junkie heerlijk op .:p

vandaag zat ik ook af en toe die arme hoveniers te bekijken , zeiknat waren ze , uiteindelijk dropen ze af ;)

zo , motorkap van de extra gehaald , zit er netjes uit , mooi bling blokje !

heeft iemand nog een 9 of 10 kanaal zender te koop ? of te ruil tegen mijn T7C ? , ik kom nu 2 kanalen tekort :rolleyes: , anders blijft hij lekker op da kast .

+ moet hij voor support mee naar de club als ik een andere zender heb , want hier ga ik niet uitkomen in mijn 1tje daar heb ik niet genoeg (werkende )hersencellen voor :)

en anders maar 1.80 M kisten blijven vliegen :idea:

t in stellen komt goed wil je wel helpen
ik vlieg mn grote kisten met een 7 kanaals
maar als t goed is zijn er ook 2 stekkers vanaf je schakelaar die op je ontvanger komen
die kan je ook doormiddel van tstukje via de servo laten lopen
je kan ook een 9 kanaals ontvanger kopen en die gebruiken op je 7 kanaals
gebruik je de 2 die over zijn voor je bat
stekkers
zijn genoeg oplossing zonder dure investering

t in stellen komt goed wil je wel helpen
ik vlieg mn grote kisten met een 7 kanaals
maar als t goed is zijn er ook 2 stekkers vanaf je schakelaar die op je ontvanger komen
die kan je ook doormiddel van tstukje via de servo laten lopen
je kan ook een 9 kanaals ontvanger kopen en die gebruiken op je 7 kanaals
gebruik je de 2 die over zijn voor je bat
stekkers
zijn genoeg oplossing zonder dure investering

oke , dat klinkt goed , koop ik een 9 kanaal ontvanger erbij , moest toch een ontvanger bij komen .

maar hoe mix ik mijn hoogte roer die 2 servo's heeft ? , kan ook op ykabel , maar op bepaalde punten loopt hij dan vaak niet gelijk .

inregelen doen we wel een keer op da pub :thumbsup:

oke , dat klinkt goed , koop ik een 9 kanaal ontvanger erbij , moest toch een ontvanger bij komen .

maar hoe mix ik mijn hoogte roer die 2 servo's heeft ? , kan ook op ykabel , maar op bepaalde punten loopt hij dan vaak niet gelijk .

inregelen doen we wel een keer op da pub :thumbsup:

nee 1 op kanaal 2 en 1 op 6 of 7 kan in t menu van je zender
maar ik kan de ff7 dromen dus geen probleem
in regelen is in een avond gebeurd
maar moeten wel effe de tijd nemen en alles dubbel controleren

zat net effe bij mijn yak tekijken
maar voor je rookpomp kom je idd een kanaal tekort
want 1 en 6 of 7 is voor je aileron
2 en 6 of 7 voor je hoogteroer
3 gas
4rudder
5 kilswitch