Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
sleur ; die spektrum is ook best duur zeg , wat is dat omgerekend hier aan de deur in hollanda ?
Om gezeur te voorkomen, heb ik hem gewoon in Duitsersland gekocht. Aanmerkelijk duurder maar wel een officiële EU-versie, garantie via Horizon Hobby in Duitsersland en lekker snel in huis. Was een gevalletje verzekeringsgeld (van blikseminslag verderop waardoor een wifi-router sneuvelde) dus goed geregeld. 8O :? ;)
(voor hetzelfde geld heb je een 10-kanaals Flutaba)

hier vast wat picca's von den nieuwe aanschaf ,

extra007-kopie.jpg
Ja, je bent dus verplicht om een JR Propo/Spektrum te nemen. Anders moet je die sticker ook weghalen. :yes:

Nog een leuk vliegertje gekocht, Zaterdag lekker in elkaar plakken :-)

Unique blue-white - Aerobatic - MS Composit
Ja, heb ik ook wel eens zien staan bij RCTechnics. Alleen de kleurtjes zijn bij lange na niet zoals afgebeeld. Is een beetje gefotoshopt.

Laatst bewerkt:
Iemand nog een t7c zender kopen , ik heb ook nog een 6ex liggen
Beide futaba en beide 2.4.
als ik nog een zender koop heb ik er 3 ! Beetjr overdreven.

Iemand nog een t7c zender kopen , ik heb ook nog een 6ex liggen
Beide futaba en beide 2.4.

Die T7c, is 7 kanaals toch?

Niet dat ik interesse heb, maar wat mag dat gaan kosten? (ik ben een ASSAN / Spektrum man, maar m'n pa een Futaba man...)

Die T7c, is 7 kanaals toch?

Niet dat ik interesse heb, maar wat mag dat gaan kosten? (ik ben een ASSAN / Spektrum man, maar m'n pa een Futaba man...)

Geen idee ,

vraag maar aan je pa of hij interesse heeft, dan koop ik gelijk
Een futaba 10 kanaals zender.

De t7c is idd 7 kanaals

Ik speel al met de gedachte om vanmiddag bij quartel een
Nieuwe zendert te kopen,als ik mijn vliegers lastig kan inregelen en tekort kanalen heb,vind ik armoede !

Ik ga vanavond wel ff pielen eerst,want als ik mijn stroom op kanaal 8 heb,heb ik nog 7 kanalen over , dus dat zou dan net moeten gaan incl smoke en hoogte op 2 kanalen.

Scheelt een hoop duiten.

Vandaag maar weer eens wat geld uitgeven aan de auto. Schokbrekers achter vervangen, remschijven achter en blokken ook.

*telt* :teacher:
Een DX5e, DX6, DSX9 en Graupner 6-kanaals 35MHz voor vliegers. DX3, DX2.0, Traxxas 2.4G en HPI TF10 voor auto's. :?
*oeps* :oops:

Ik ga vanavond wel ff pielen eerst,want als ik mijn stroom op kanaal 8 heb,heb ik nog 7 kanalen over , dus dat zou dan net moeten gaan incl smoke en hoogte op 2 kanalen.
Zoals Vinni al eerder zei. Neem een Y-kabel op een onbelangrijk kanaal als de rookpomp. Op de ene uitgang van de Y-kabel alsnog de pomp, op de andere je voeding. Kun je voor meerder kanalen doen om meer stroom te kunnen leveren over dunne draadjes. Zo heb je toch alle kanalen beschikbaar. :yes:

Vandaag maar weer eens wat geld uitgeven aan de auto. Schokbrekers achter vervangen, remschijven achter en blokken ook.
Oei, dat wordt een paar extra BB-motoren restaureren. ;)

Voor die achter veren kan je elk jaar wel geld apart houden, dat heb patries ook elk jaar met die astra. En ja, voor de rest. Opel zuigt :D

*telt* :teacher:
Een DX5e, DX6, DSX9 en Graupner 6-kanaals 35MHz voor vliegers. DX3, DX2.0, Traxxas 2.4G en HPI TF10 voor auto's. :?
*oeps* :oops:

Zoals Vinni al eerder zei. Neem een Y-kabel op een onbelangrijk kanaal als de rookpomp. Op de ene uitgang van de Y-kabel alsnog de pomp, op de andere je voeding. Kun je voor meerder kanalen doen om meer stroom te kunnen leveren over dunne draadjes. Zo heb je toch alle kanalen beschikbaar. :yes:

Ik ga van het weekend lekker knutselen,plenty regen
Dus plenty tijd;-)

Gisteren eentje retour (2-takt Mariner 6pk) en vandaag de laatste klaar (Suzuki 5pk 4-takt) Maar de auto kost meer dan deze twee opleveren :(

Voor die achter veren kan je elk jaar wel geld apart houden, dat heb patries ook elk jaar met die astra. En ja, voor de rest. Opel zuigt :D

Schokbrekers (niet de veren) nu voor het eerst, schokbrekers voor waren vorig jaar voor het eerst.

Schijven en blokken is gewoon onderhoud, komt gewoon eens in de zoveel tijd. Schijven achter wist ik ook al ;)

As hoes is ook niet helemaal jofel, wordt ook vervangen (had ik zelf ook al geconstateerd) Moet volgende week met de caravan weg dus moet wel weer goed zijn.

Kwam iemand gisteren met een leuke klus, een 30pk 2-takt Mariner waar wat lagers uit schijnen te liggen. Kom maar op, klusje van iets meer als een uurtje :) Maar wel na de verketsie.

Nu even voor de kenners van fotocamera's. Welk toestel is een echte aanrader voor mijn dochter. Moet dus compact zijn, zo hoog mogelijke kwaliteit mbt foto's en filmpjes en mag niet meer dan 150 euro kosten. (liefst nog een roze uitvoering ook. Ik kom niet verder dan iets van een coolpix of een ixus. Zijn dit een beetje fatsoenlijke toestellen of is er een betere variant?

Echt niet doen man die coolpix of ixus. Ik kocht een camera welke weet ik niet meer, maar wel compact. Beeld was leuk maar met zoomen ontzettend servo geluid in de filmpjes. Geruild, voor een coolpix dacht ik. Daar hetzelfde euvel of het geluid ging uit tijdens zoomen. Toen nog 2 compact camera's geruild en uitgekomen op deze:

Canon powershot sx130 is.

Die is gewoonweg te groot. Hij moet in haar broekzak passen, en ze heeft het formaat van een turnster en niet een olifant ;)

Wat bijgeluiden is niet zo erg, ze neemt geen rc filmpjes op schat ik zo in. En de prijs moet echt onder de 150 blijven (liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk met behoud van kwaliteit)

Ik snap dat je altijd betere en mooiere kunt kopen maar prijs/kwaliteitverhouding is belangrijk.

Die is gewoonweg te groot. Hij moet in haar broekzak passen, en ze heeft het formaat van een turnster en niet een olifant ;)

Wat bijgeluiden is niet zo erg, ze neemt geen rc filmpjes op schat ik zo in. En de prijs moet echt onder de 150 blijven (liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk met behoud van kwaliteit)

Ik snap dat je altijd betere en mooiere kunt kopen maar prijs/kwaliteitverhouding is belangrijk.

??? ze heb toch een fotocamera waar ze ook mee kan bellen???

ik heb toch altijd veel plezier met mijn ixus. die inderdaad bijna overal mee naar toe gaat omdat ie zo gemakkelijk mee neemt...

Enige nadeel is de custom batterij die het na een tijdje opgeeft en je dus een nieuwe ( dure ) moet kopen..

Penlite oid was mooier geweest, maar dan wordt ie uiteraard weer dikker/groter..

??? ze heb toch een fotocamera waar ze ook mee kan bellen???

Die qualiteit is nou net niet helemaal goed en de filmpjes zijn echt niet mooi.

ik heb toch altijd veel plezier met mijn ixus. die inderdaad bijna overal mee naar toe gaat omdat ie zo gemakkelijk mee neemt...

Enige nadeel is de custom batterij die het na een tijdje opgeeft en je dus een nieuwe ( dure ) moet kopen..

Penlite oid was mooier geweest, maar dan wordt ie uiteraard weer dikker/groter..

Zeker een nadeel dat er geen penlites worden gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back