BYM
Forum veteraan
Jongens, dat gemekker over het weer. Of je doet het ermee of je ontvlucht het.
*ontvluchten gaat*
Nee dank je wel, ik zeik nog ff verder

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jongens, dat gemekker over het weer. Of je doet het ermee of je ontvlucht het.
*ontvluchten gaat*
Nee dank je wel, ik zeik nog ff verder![]()
( in feite is edje psygotisch en denkt hij dat hij voor zijn werk de hele wereld rondreist)
Waarschijnlijk ligt hij vastgeketend op zijn bed nu in Velserbroek en halucineert hij dat hij in Isreal is![]()
Extreem nat weer is voorbij' | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik blijf gewoon in NL
---einde discussie---
en wanneer weer naar NL?
wij zijn iedere dinsdagavond al aan het steken als je meisje op de club is![]()
Verschillende leden proberen al een tijdje af te vallen, maar helaas is dat nog niet gelukt![]()
Aha daar hebben we de eerste die zich aangesproken voelt.
He, Ph-atty????![]()
een buikie moet kunnen, als je je L.L nog maar kunt zien...........![]()
Kunnen we niet gewoon op het veld gaan kamperen? Om te vliegen is het veld toch nutteloos.Ikke ook vacantione in hollanda houden
Gaan we lekker vliegen op das velt phils
Strandstoelen mee , en gezin mag lekker iets voor zichzelf doen:idea:
Dat is wat ze jou verteld. Ondertussen..... Als het echt zo was, had ze je wel gesmeekt om terug te komen, die behoefte is er nu helemaal niet.whahahahaha, mijn meissie heeft een goeie smaak, dus vrees dat jullie afvallen...............
Waarom zou ik hem moeten zien? Ik hoef het toch niet zelf te doen? :nooo: :lol: Zo lang ze er nog bij kunnen, is er niets aan de hand. :teacher:een buikie moet kunnen, als je je L.L nog maar kunt zien...........![]()
Kunnen we niet gewoon op het veld gaan kamperen? Om te vliegen is het veld toch nutteloos.![]()
Kan toch op het zogenaamde nieuwe veld dat ooit gaat komen?Doe dan op het fietspad, daar mag je tenminste bier drinken![]()